W NORMALNYM CYWILIZOWANYM LOWSECU JAK SIĘ POPATRZYSZ NA KOGOŚ I BĘDZIESZ SIĘ NA NIEGO TAK DŁUGO PATRZYŁ AŻ ON ZAUWAŻY ŻE SIĘ NA NIEGO PATRZYSZ, TO ALBO SIĘ DO CIEBIE TEN CZŁOWIEK UŚMIECHNIE, ALBO PODEJDZIE UŚMIECHNIĘTY I SIĘ SPYTA "CZY MOGĘ W CZYMŚ DLA CIEBIE POMÓC?"
A W DELVE, JA P------E, W DELVE JAK W LESIE K---A. NIE, W DELVE JAK W KOPALNI USRANEJ VELDEM K---A. SPOJRZYSZ SIĘ NA GOONIAKA VELDSPARAKA TO JAK ZAUWAŻY ŻE SIĘ NA NIEGO PATRZYSZ TO K---A TO ALBO PODEJDZIE I CI CYNO ODPALI W DUPIE ALBO SIĘ SPYTA - "CO K---A? CHCYSZ VELDA K---A? PATRZYSZ SIĘ NA MJE NA GOONIOKA VELDLOKA? WIESZ KIM JO RZECH JEST K---A? NI MOM ARBAJTA K---A ALBO KOPIA COVETOREM. JO RZECH JES KTOŚ, JO RZECH KTOOOOŚ K---A."
@Zakarin: Gonsi to dziwni ludzie, w eve gram ostatnio bardzo mało, prawie wcale, ogólnie to gram od ponad 10 lat, z wielkimi przerwami.
Ostatnim razem jak się zalogowałem to poleciałem talosem solo do serca goonsów , szukać guza | null space" szukanie guza skończyło się spierniczaniem po planetach i robienie safe spotów ;) nie było nigdzie stacji ani gdzie zadokować, a na directionalnym widziałem sondy skanujące, od pól godziny pewnie
A W DELVE, JA P------E, W DELVE JAK W LESIE K---A. NIE, W DELVE JAK W KOPALNI USRANEJ VELDEM K---A. SPOJRZYSZ SIĘ NA GOONIAKA VELDSPARAKA TO JAK ZAUWAŻY ŻE SIĘ NA NIEGO PATRZYSZ TO K---A TO ALBO PODEJDZIE I CI CYNO ODPALI W DUPIE ALBO SIĘ SPYTA - "CO K---A? CHCYSZ VELDA K---A? PATRZYSZ SIĘ NA MJE NA GOONIOKA VELDLOKA? WIESZ KIM JO RZECH JEST K---A? NI MOM ARBAJTA K---A ALBO KOPIA COVETOREM. JO RZECH JES KTOŚ, JO RZECH KTOOOOŚ K---A."
JA P------E GOONIAKI ZWIERZĘTA
#eveonline #eve #pasta
źródło: comment_vjNb6u2EAB0RaXofgWa6NqvqtBIVJ0ff.jpg
Pobierzźródło: comment_lwXUj62RqnNYuQvV5mKBQCun6EnBV2vG.jpg