Aktywne Wpisy
rafal-heros +19
#demografia
#nieruchomosci
Rozwala mnie argument że dziecko to drogie hobby.
Rok 1997. Średnia naszych rodziców 1300 zł
Buty Nike 200 zł
#nieruchomosci
Rozwala mnie argument że dziecko to drogie hobby.
Rok 1997. Średnia naszych rodziców 1300 zł
Buty Nike 200 zł
Pierdyliard +197
#gry #mafia #ciekawostki #pcmasterrace
Dokładnie 22 lata temu dostaliśmy w swoje rączki jedną z najlepszych gier w historii.
Dokładnie 22 lata temu dostaliśmy w swoje rączki jedną z najlepszych gier w historii.
Torment jest zdecydowanie najlepszą kickstarterową grą fantasy, dużo lepszą niż Pillars of Eternity czy Tyranny chociażby i dużo lepszą niż seria Shadowrun (które trudno nazwać erpegami, to raczej były erpegowe minigierki na tablety). Mamy masę wyborów, różnych ścieżek, kompanów, interesujący świat i sam pomysł,brak prowadzenia za rączkę (okazuje się, że bardzo dużo osób nie potrafi się odnaleźć w grze, ma problem z rozwiązaniem dość prostych zagadek czy znalezieniem kogoś bez nawigacji), turową walkę, a nie jakieś RTWP dla upośledzonych, a tymczasem czytam, że nie tego się ktoś spodziewał, mało jest lektora/dubbingu (analfabetyzm mocno), mało jest lootu (lol, Diablotardzi detected), a do Planescape Torment jest niepodobne (lol, to chyba najgłupszy z zarzutów, P:T to jednorazowy cud, wiadomo było, że drugiego takiego unikatu nikt nie stworzy, nawet sam Chris Avellone)...
Dzięki wam developerzy dostaną jasny sygnał, że nie warto iść w oryginalność, nie warto próbować wnosić świeżość, warto natomiast iść utartą ścieżką i robić kopiuj/wklej, bo masy chcą właśnie masy (masówki). Gratulacje.
P.S.
Gra dostała ode mnie "tylko" 8 ze względu na polityczną poprawność (pedalstwo, feminizm i miejscami propagandę godną SJW).
#gry #rpg #crpg #torment #bethesdasucks #rant
@Bethesda_sucks: był robiony spory hajp na polski dubbing więc ludzie mają prawo czuć się zawiedzeni w tej kwestii.
@inplaz: Ale tego zawsze było w tego typu erpegach.
Czepienie się dubbingu jest w pełni uzasadnione, choć to wina polskiego wydawcy. Tak samo błędów technicznych (tu już sam deweloper).
Sporo osób rozmawia o grze, wymienia się doświadczeniami, powstało znalezisko
@MrocznyBrokul: Jakoś inne klasyczne erpegi sprzedawały się świetnie oczywiście zważywszy na ich budżet.
Skończyłeś już, ile Ci zajęło?
Nie bez powodu dodałem tag "#rant". Na wykopie faktycznie nie jest jeszcze tak źle, choć nie widzę takiego entuzjazmu jak np. przy okazji PoE czy SR:R albo SR:DF, ale na GOG-u, Steamie, GOL-u takich głosów jest niestety mnóstwo, a przecież z założenia targetem byli fani P:T. Okazuje się jednak, że od tamtego czasu czytać już nikomu się nie chce, wolą usiąść po pracy na kanapie i zagrać
A co do dubbingu to chodzi o małą rolę Fronczewskiego, choć był szeroko rozreklamowany.
To akurat częsty zabieg. Chodzi o samo danie nazwisko na reklamie żeby przyciągnąć. Tak samo robili z filmami, używanie nazwisk takich jak Johny deep, Brad Pit czy nawet Pazura gdy ich role były liczone w sekundach.
Eh, ta ciemna masa gra w jakieś gównomedy nie to co my oświetleni erpegowcy.
Tak się składa że Torment też był skierowany do masy. Do tej masy która tęskniła za starym Tormentem, Baldurem czy Neverwinterem do właśnie tej masy. Która się zawiodła PoE. Torment podpadł bo były problemy z wydaniem, opóźnienia i brak faktycznie finalnej wersji. Na chwile obecną do tej