Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Natalia-_- +125
Chciałam niejako poruszyć temat tego wywiadu. Ogólne nie chciałam już nic pisać o wyborach, ale kurczę przesłuchałam wywiad z kobieta z konfederacji.
Ja nie rozumiem, co się stało z poziomem dziennikarstwa, ale pytania pt „Czy Pani mąż zostawia skarpetki pod łóżkiem?” Są idealnym tematem do rozmów z nową posłanka? Co więcej, zwróciłam uwagę, ze gdy tylko Pani poseł, odpowiedziała na pytanie czym chciałaby się zająć w swojej kadencji, zostało to bez odpowiedzi
Ja nie rozumiem, co się stało z poziomem dziennikarstwa, ale pytania pt „Czy Pani mąż zostawia skarpetki pod łóżkiem?” Są idealnym tematem do rozmów z nową posłanka? Co więcej, zwróciłam uwagę, ze gdy tylko Pani poseł, odpowiedziała na pytanie czym chciałaby się zająć w swojej kadencji, zostało to bez odpowiedzi
Torment jest zdecydowanie najlepszą kickstarterową grą fantasy, dużo lepszą niż Pillars of Eternity czy Tyranny chociażby i dużo lepszą niż seria Shadowrun (które trudno nazwać erpegami, to raczej były erpegowe minigierki na tablety). Mamy masę wyborów, różnych ścieżek, kompanów, interesujący świat i sam pomysł,brak prowadzenia za rączkę (okazuje się, że bardzo dużo osób nie potrafi się odnaleźć w grze, ma problem z rozwiązaniem dość prostych zagadek czy znalezieniem kogoś bez nawigacji), turową walkę, a nie jakieś RTWP dla upośledzonych, a tymczasem czytam, że nie tego się ktoś spodziewał, mało jest lektora/dubbingu (analfabetyzm mocno), mało jest lootu (lol, Diablotardzi detected), a do Planescape Torment jest niepodobne (lol, to chyba najgłupszy z zarzutów, P:T to jednorazowy cud, wiadomo było, że drugiego takiego unikatu nikt nie stworzy, nawet sam Chris Avellone)...
Dzięki wam developerzy dostaną jasny sygnał, że nie warto iść w oryginalność, nie warto próbować wnosić świeżość, warto natomiast iść utartą ścieżką i robić kopiuj/wklej, bo masy chcą właśnie masy (masówki). Gratulacje.
P.S.
Gra dostała ode mnie "tylko" 8 ze względu na polityczną poprawność (pedalstwo, feminizm i miejscami propagandę godną SJW).
#gry #rpg #crpg #torment #bethesdasucks #rant
Był też wygnany myśliwy pomagający w zadaniu z dzikimi psami, który jeżeli odpowiednio stanowczo zapytany, wyjawia to i owo w bardzo mało inwazyjny sposób. Co ciekawe, afera o to (w Polsce) była podobna, co w przypadku zarzutów o rasizm w pewnych kręgach na
@wielooczek: po prostu nie zauważyłem żadnej afery o tego myśliwego, a o skargach na braki murzynów pisał każdy portal o grach, a nawet natemat.
@Bethesda_sucks: Mogłbyś podać przykład tej masy wyborów i ścieżek? Co do kompanów - co chcesz powiedzieć po za tym że "są"? Bo jeśli twierdzisz, że jest ich masa to jest to co najmniej śmieszne. A czy interesujący? Polemizowałbym, szczególnie zestawiając ich np. z kompanami z P:T
Gra jest przegadana. Sili się na szczegółowe opisy osób i miejsc, które nie mają
@Belkotliszek: Np. quest z egzekucją, sprawa ucieczki Rhin, potwór w klatce, itd. itd. Każdy z nich można przejść na co najmniej 2 sposoby, do tego po drodze często pojawiają się kolejne rozwidlenia
Porównując tę grę z PoE, Tyranny, a już szczególnie Shadowrun to tak, jest masa wyborów i ścieżek.
Jeśli chodzi o kompanów to masz rację, ale nie ma ich tak mało i
Co do ilości to zależy z jakimi grami porównywać. Np. w takim BG2 czy DA:O było znacznie więcej postaci, wg mnie ciekawych, z własnymi problemami i questami.
Natomiast porównując z Tormentem, to chociaż pod względem liczebności jest ok to tutaj różrodności dużej nie widzę (sami ludzie, jedno dziecko). I nawet nie chodzi mi o
Dla mnie jak na razie największą wadą tej gry jest zbyt mało urozmaicony gameplay.
W starym Tormencie, oraz Pillars of Eternity i innych tego typu grach mamy z 60% czytania dialogów i opisów i 40% walki i exploracji.
Natomiast w Numenerze jest 95% czytania dialogów i opisów i tylko 5% walki i exploracji...
Za mało akcji. Ciągle czytanie i czytanie przez co gameplay jest
@Asterling: A zombie który ma klucz w pierwszej minucie gry?
A poza tym @Caoi już dobrze napisał, że tych walk w Tormencie było znacznie więcej. W Tormenta grałem dawno temu, ale pamietam, że wykreowałem postać maga i grałem dyplomatycznie, skupiając się na dialogu, a mimo to od czasu do czasu te walki się trafiały. W Numenerze