Wpis z mikrobloga

Drogie #mikrokoksy mam pytanie, chciałbym do mojej redukcji - chodzi mi głównie o pozostałość delikatnej oponki na brzuchu - dołożyć jakieś #suplementy.

#odchudzanie zacząłem dokładnie ok temu na ( #dieta 1800kcal, #silownia 1x tydzień, #crossfit 1x tydzień, #boks 1 raz tydzień) przez 3 miesiące z 98kg zjechałem do 78kg.

Do końca roku siłownie odwiedzałem regularnie mam przyrost mięśni i lekko waga jeszcze spadła do 76kg - głownie tłuszcz.

Jednak chyba już ciało słabo reaguje na same ćwiczenia + zdrowe jedzenie.

Szukam jakiś suplementów które pomogły bi mi osiągnąć sukces. Nie znam się na tym kompletnie a nie chce pierwszego lepszego, polecanego przez sprzedawce na allegro kupować. Liczę na was.

Dodam że nie mam jedynego słusznego wzrostu 180cm a 173cm jednak nie jestem #przegryw
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@berti: Dzięki za uwagi

Tak wygląda mój plan tygodnia:
silownia 1x tydzień (od początku roku 2x - nie ćwiczę nóg - na cross dostają mocno)
Siłownie podzieliłem tak:
1
  • Odpowiedz
@szukaczPL: Prawodpodobnie cialo sie zaczelo bronic przed utrata tluszczu, przemiana materii potrafi zwolnic przez co tluszcz bedzie schodzil wolniej. Mozesz to przyspieszyc robiac interwaly. Ja mialem tak podczas tej redukcji, gdzie w pewnym momencie waga przestala spadac do czas az nie odpoczalem (mialem 5 treingow w tygodniu, zrobilem sobie 3 tygodnie luzu, gdzie dodalem kcal, zmniejszylem ilosc treningow do 3 i waga znowu zaczela spadac w dol). Choc to raczej
  • Odpowiedz
@Karol191: Tak - ciężary stopniowo są zwiększane, ćwiczeń też nie robię na pałę lub z YT - na siłowni gdzie bywam jest trener który ciągle jakieś ciekawostki podrzuca.

@bst: może to jest dobry pomysł ale na treningach siłowych też interwały?
  • Odpowiedz
@szukaczPL: mozesz robic grapplera wodyna, to dobry program na redukcje, albo kompleksy sztangowe. Albo silowy a w inne dni kompleksy. Jak sie tam czujesz na silach.
  • Odpowiedz