Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam pomysł - a gdyby tak zrobić grę, strzelanko-bijatykę w tematyce polandball? Widok byłby zza "pleców" kulek, grafika byłaby w prostym i kolorowym 3D, lekko pokracznym, nawiązującym do wyglądu komiksów. Każdy z krajów miałby własne zdolności i atrybuty, np. Polska posiadałaby przepychacz jako b--ń, mogłaby jej używać także do wspinania się po ścianach. Po śmierci odradzałaby się szybciej od innych krajów (luźne nawiązanie do historii kraju), a jej specjalną umiejętnością byłoby "POLAND STRONK", gdzie kulka zamienia się w husarza, zyskuje na krótki czas prędkość i znacznie zwiększone obrażenia (pic rel). I każdy z krajów miałby coś dla siebie, np. USA miałaby pistolet, jednak byłaby powolna i duża, otyła, a Watykan walczyłby kosturem i leczył sojuszników. Miejscem bitew byłyby np. Wieża Eiffla lub ulice Nowego Yorku lub jakaś malownicza wieś w zakamarkach Rosji. Co myślicie?
#polandball #przemyslenia
Pan_Terror - Mireczki, mam pomysł - a gdyby tak zrobić grę, strzelanko-bijatykę w tem...

źródło: comment_S6TmLOcTpI4bLymbSuLptLfvZyHqQ9nK.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cielo: Niekoniecznie, gra byłaby w czasie rzeczywistym, z wieloma graczami jednocześnie. W Wormsach nie było też klas i gra była turowa, jednak co do stylu, to faktycznie mógłby być podobnie kolorowy
  • Odpowiedz
@intruz: Ewentualnie każdy kraj miałby kilka "wersji", tj. grając Grecją możesz być współczesną Grecją, walczącą normalnie bronią, albo wybrać starożytną Grecję, ta mogłaby np. naparzać piorunami lub korzystać z innych elementów dawnej kultury ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MisieRzadza: Nie do końca, jednak gama barw podobna, wyobrażałbym to sobie jako grę z dość złożonymi planszami, różnymi budkami, chatami i ścianami, za którymi można się ukryć lub po nich skakać. Kulki miałyby płynne, kreskówkowe animacje, np. przy dużej szybkości kulka się rozciąga, uderzając w ziemię na chwilę się spłaszcza po czym wraca do pierwotnej formy.
  • Odpowiedz
@Kosski: Szkoda, że samo planowanie aspektów rozgrywki, jej balansu i grafiki nie liczy się do #gamedev , bo mam miliony pomysłów, to bym się poudzielał regularnie w tagu, a jak pracy "fizycznej" nad grą nie ma, to niezbyt ciepło by przyjęto same koncepty ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz