Wpis z mikrobloga

Mirki z IT. Jesteście faszystami albo narodowymi radykałami? Do przeprowadzenia ankiety zainspirował mnie użytkownik @KD30, sympatyk ONR, różnych subkulturowych klimatów spod znaku celtyka. Okazjonalnie wrzuca na wykop linki do klipów RAC.

http://www.wykop.pl/link/3475467/pieta-podatki-jestesmy-wielka-rodzina/41251037/#comment-41251037

KD30 20 godz. temu

@PolakKatolik: po co? Pracuję jako programista, spełniam się, w związku z pracą dużo podróżuję, do tego zarabiam sporo powyżej średniej krajowej. Może to jeszcze nie 15k ale niedługo, kto wie?
odpowiedz

PolakKatolik 20 godz. temu

@KD30: i wierzysz w NR....coś tu nie gra.

KD30 20 godz. temu

@PolakKatolik: zmartwię Cię, większość ludzi o ścisłych umysłach ma podobne poglądy jak ja. W pracy nawet większe dyskusje o polityce nie mają sensu, bo w większości się zgadzamy. Twoje poglądy to domena nierobów i maminsynków.

#it #programowanie #programista15k #grafikakomputerowa #hardware

Pracuję w IT. Moje poglądy społeczno-polityczne:

• Faszyzm (Franco, Mussolini nawet Hitlera szanuję! 3.7% (6)
  • Narodowy radykalizm. 2.5% (4)
  • Jestem kucem. 5.6% (9)
  • Klasyczny liberal 8.7% (14)
  • Koserwatywny libertał 14.9% (24)
  • Libertarianin 20.5% (33)
  • Socjaldemokrata 3.7% (6)
  • Komunista 4.3% (7)
  • Mam wyjebane. Liczy się tylko moje 15k. 27.3% (44)
  • Centrum. 8.7% (14)

Oddanych głosów: 161

• 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PolakKatolik: jak mam jakieś poglądy ale nie interesuję się tym na tyle, żeby umieć je sklasyfikować pod jedną z podanych grup to mam zaznaczyć żę w------e?
  • Odpowiedz
@PolakKatolik: Jestem Socjaldemokratą, w branży generalnie najwięcej jest ludzi, których wykop określiłby lewakami, ewentualnie centrum. Z taką srogą prawicą a'la ONR się jeszcze nie spotkałem.

Source: Praca w IT ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Jestem Socjaldemokratą, w branży generalnie najwięcej jest ludzi, których wykop określiłby lewakami