Wpis z mikrobloga

Mireczki i Mirabelki, jest sprawa. Jestem #kierowca #minicab w #londyn. Miałem nieprzyjemną sytuację pod domem. Jakiś Rumun, czy inny Bułgar wjechał w moje auto. Na zdjęciu wygląda jakbym to ja wymusił pierwszeństwo, bo auto jest w momencie skrętu, a miałem czysto z obu stron. Gościu z---------ł po osiedlowej drodze, że nie było go widać i nagle pojawił się z lewej strony, która była wolna. Jak go zobaczyłem, to się zatrzymałem i nic więcej nie zrobiłem, jakąś blokadę psychiczną miałem przed tym co się stanie. Frajer nawet nie spróbował mocno hamować, tylko uderzył we mnie.
Na moje nieszczęście kamera z mojego auta nic nie nagrała tego dnia, więc nie mam dowodu, że koleś jechał za szybko.
W tej chwili jest moje słowo, przeciwko jemu. Mój szef nie ma jaj, żeby podjąć konkretne kroki i chce z mojego depozytu za auto wziąć kasę za naprawę obu aut, a mi się nie uśmiecha płacić za bmw jakiegoś rumuńskiego sebixa. Auta nie są mocno uszkodzone, ale prawie 900 funtów kosztów.
Podobno w #uk w takiej sytuacji, gdy nie można ustalić winnego każdy płaci za swoją szkodę.
Czy ktoś mi podpowie jak najlepiej wyjść z tej nieprzyjemnej sytuacji ?

#pytanie #zalesie
Raswid - Mireczki i Mirabelki, jest sprawa. Jestem #kierowca #minicab w #londyn. Miał...

źródło: comment_62yazdKxavpX3KIWCgIbNRKRP5mJ0pe6.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Raswid: Ja to bym zerknął czy nie ma jakiegoś monitoringu w tym miejscu i dopilnował aby nie zdarzały się takie sytuacje, że kamera nic nie nagrała.
  • Odpowiedz
@Kutaskuta: nie było zgłoszenia na policję, bo nikt nie był ranny. Można dzwonić, ale w takich sytuacjach nie przyjeżdają. Są znaki, że okolica jest monitorowana, ale w tym miejscu nie ma żadnych kamer. Auto wynajęte od firmy.
  • Odpowiedz