Wpis z mikrobloga

@sphinxxx: 24/7, do tego nie można tego szybko zmienić np. zamieniając miejsce bezpiecznika. Albo trzeba się przepinać w jakieś inne wiązki, albo #!$%@? nie wiem, kombinować jak koń pod górę.

@sebawo: a nie wiem, może
@sphinxxx: tak pewnie zrobię, chciałem zrobić tacie prezent (wideorejestrator) i teraz kombinowanie. Wybebeszać kabli nie bardzo nam się widzi więc pewnie skończy się na przełączniku :<
@sphinxxx: podpytam w zaprzyjaźnionym warsztacie czy mają jakiś najmniej inwazyjny pomysł jak podciągnąć prąd tylko przy zapłonie np. do schowka. Nie mam siły już szukać po forach, przejrzałem dziesiątki tematów i ludzie piszą (dla mnie) niezrozumiale. Ogólnie to jestem wkurzony, że projektanci nie pomyśleli jakoś, żeby ułatwić taką operację jak wyłączenie ciągłego zasilania w gniazdach (i to jeszcze we wszystkich trzech tak jest, z przodu, za podłokietnikiem i w bagażniku -_-)
@Veuch: Mireczku ma to swoje plusy, np. jak chcesz podładować telefon nie musisz siedzieć w aucie, lub np gdy masz lodówkę w bagażniku i zależy Ci na chłodzeniu a musisz gdzieś odejść od samochodu. U mnie zasilanie jest cały czas w zapalniczce, ale poziom naładowania akumulatora monitoruje system zarządzania energią, który odłącza poszczególne moduły (np. zapalniczki) gdy bateria zbliża się do stanu krytycznego uniemożliwiającego odpalenie.
Jak chcesz mieć zasilanie w zapalniczce
Pobierz zetigie - @Veuch: Mireczku ma to swoje plusy, np. jak chcesz podładować telefon nie m...
źródło: comment_UHxPmtPXAKqU0fZ5Kvq7eQGhQjQEJm74.jpg
@zetigie: jasne, ja to wszystko rozumiem, ale ma to też, jak widać, minusy :D
problem w tym, że sam nie chcę grzebać ojcu w kabelkach, pomyślimy co z tym zrobić. Może faktycznie się tak to jakoś zepnie, albo po prostu kupię przedłużacz do gniazda zapalniczki z pstryczkiem :)
dzięki za rady!