Aktywne Wpisy
mirkowyzwania +146
Nadszedł czas na podjęcie nowych, szalonych wyzwań! Po roku przerwy wracamy i rozpoczynamy jesienną edycję #mirkowyzwanie!
Warunki uczestnictwa:
- włączona możliwość odbierania prywatnych wiadomości (Prywatność -> Otrzymuj wiadomość od wszystkich)
- brak aktywnego bana
Akcja polega na wybraniu i wykonaniu co najmniej jednego z otrzymanych zadań. Chcąc zapisać do akcji, należy pod tym postem zostawić komentarz (ale nie później niż do 24 października godz. 23:59) potwierdzający chęć uczestnictwa w
Warunki uczestnictwa:
- włączona możliwość odbierania prywatnych wiadomości (Prywatność -> Otrzymuj wiadomość od wszystkich)
- brak aktywnego bana
Akcja polega na wybraniu i wykonaniu co najmniej jednego z otrzymanych zadań. Chcąc zapisać do akcji, należy pod tym postem zostawić komentarz (ale nie później niż do 24 października godz. 23:59) potwierdzający chęć uczestnictwa w
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Dzwoni telefon. Dwie minuty melodyjki... z jakiegoś powodu się nie rozłączam.
I wreszcie jest. Pani Marta Jakaśtam z Kaczmarski inkaso.
- Mam dla pana informacje proszę o NIP i adres w celu weryfikacji
- Jaką informacje pani dla mnie ma?
- Proszę o NIP i adres w celu weryfikacji.
- Ale co pani chce zweryfikować.
- Firmę
- Ale jak? Publicznie dostępnymi danymi?
- Proszę o NIP i adres w celu weryfikacji.
- Proszę pani te dane może mieć każdy bo one są w rejestrze przedsiębiorców
- Proszę o NIP i adres w celu weryfikacji.
Poddaje się. Ale tylko częściowo.
Podaję NIP i adres z błędnym kodem pocztowym.
Ufff to nie bot. Z botem by nie przeszło a tu przeszło. "Odsł#!$%@?ę" wiadomość.
Ma pan zadłużenie wobec naszego klienta P4 Na kwotę 24zł 30gr.
-Mhm za co?
- Nie mam takich informacji
- Czyli nie wie pani nawet za jaką usługę niby jestem winien 25 zł? No nieco bez sensu nie uważa pani?
- Oczekuję że dokona pan płatności w ciągu 2 dni.
- Ale za co? Jakiej płatności?
- Spłaty zadłużenia. Przekazałam informację miłego dnia.
Na litość Latającego Potwora!
Jak można weryfikować czyjąś tożsamość przy pomocy publicznie dostępnych danych?
Gdzie ja żyję?
#truestory #windykacja #play #security #fail i mam nadzieję że uda się nakręcić #afera bo poszedł mail do #giodo
Ale wiesz że z dziadostwem nie rozmawia się telefonicznie ani tym bardziej nie podaje danych przez słuchawkę?
Jeżeli coś mają to poleconym proszę, podstawowa zasada.
I to ma sens bo poza kontem podstawowym miałem internet mobilny który kosztował 5zł w ramach promocji poleć play cośtam cośtam.
I jak sądzę po tym jak zmieniłem ofertę telefoniczną pewnie kosztował 25 i się nie zrezygnował odrazu tylko miesiąc później (składałem rezygnacje ze wszystkiego co u nich miałem).
Draństwo lub przeoczenie.
Szczerze nie robi mi kłopotu 25 cebullionów. Wkurza za to że:
- sprawę w której wystarczyło zaczadzić
Ja nagminnie spóźniam się z płaceniem za kablówkę; tam chcą mnie weryfikować po PESELu. Musiałbym się z #!$%@? na łby pozamieniać żeby komuś PESEL przez telefon podawać więc comiesięczny dialog wygląda tak;
- proszę o podanie PESEL w celu weryfikacji.
- nie podam przez telefon PESEL, nie wiem skąd Pani dzwoni.
- dzwonie z GównoTV, proszę o podanie
W końcu zacząłem się umawiać na spotkania (i na nie oczywiście nie przychodzić). Pomogło.
@wbielak jeśli mówią wam że wylosowali wasz numer to od razu proście o podanie danych firmy i przełożonego. Jest bodajże art173 prawa telekomunikacyjnego, który zabrania używania urządzeń końcowych w celu dotarcia z marketingiem do klienta, o ile na to się nie zgodziłeś. Więc nie ma że z dupy sobie wzięli numer bo nie mogą. Skarga do UKE i kary dostanie firma i przełożony.
@Kurgan: Nie pomaga.