Wpis z mikrobloga

#planetplus @PlanetPlus : Wstyd, Hańba, Żenada, Kompromitacja. Data zakupu telefonu na Aliexpress: 27-05-2016 16:20:00. Dziś mija równo 100 dni od tej daty, a status to nadal "Oczekiwany". Telefon wtedy zakupiony doszedł stosunkowo szybko i od dawna jest używany, a ja dawno temu potwierdziłem na Aliexpress otrzymanie towaru. Sporo przed upływem 60 dni ochrony.

Co na to PlanetPlus? Mają mnie gdzieś zrzucając winę na Aliexpress i że oni więcej nie mogą. Mogą czy nie mogą, nie wiem. Mnie jako ich klienta to mało obchodzi. Dla mnie to kpina, bo obiecują mi zwrot za zakupy, na który muszę czekać w nieskończoność. Ja nie widzę ich starań z walce z Aliexpress o obiecane mi pieniądze. Może o nie się upominają, a może mają na to wywalone i się nawet nie upominają mimo tak długiego czasu oczekiwania. Ja widzę to, że status transakcji na stronie PlanetPlus to nadal "Oczekiwany" po 100 dniach od zamówienia i na tej podstawie oceniam ich działania.

U konkurencji #givingassistant też czasem zdarzają się opóźnienia lub transakcja prawidłowo się nie zapisze. Co robi konkurencja? W porównaniu do PlanetPlus stara się szybko rozwiązać problem. Potrafią czasem nawet tak przyspieszyć sprawę, że zwrot za zakupy otrzymuję przed otrzymaniem towaru, czyli gdy nie ma jeszcze pewności, czy w ogóle transakcja dojdzie do skutku, bo może w ogóle towar nie został wysłany. Giving Assistant dba o klienta. PlanetPlus ma na niego wywalone i zwala winę na trzecią stronę. Ja dziękuję za taką współpracę.
  • 6
  • Odpowiedz
@eshabe: u mnie wisi tak transakcja od 20.04, i również "nic nie mogą, bo aliexpress im nie potwierdził". Ja ze swojej strony zrobiłem wszystko czego oni wymagali - dokonałem zakupu bez jakichkolwiek rozszerzeń, w trybie incognito, zapłaciłem w jednej sesji, odbiór przesyłki z ali potwierdziłem. Z mojej perspektywy PlanetPlus mogło równie dobrze, zgarnąć dla siebie mój zwrot, a teraz zrzucają winę na aliexpress. Nie mam w to wglądu, więc muszę im
  • Odpowiedz