@molcin: Są węzły, które zajmują mniej miejsca i nie wymagają budowy aż tylu wiaduktów, jednak w przypadku dróg o naprawdę dużym natężeniu ruchu tamte rozwiązania się nie sprawdzają. Węzeł typu koniczyna (ze zdjęcia @phoos) jest dobrym przykładem tego co napisałem. Mniejszy, tańszy, ale za to to takie ułożenie łącznic pośrednich (te pętelki) powoduje, że przy pewnych natężeniach może występować korkowanie się tych łącznic. Na węźle, który wrzucił OP
Eh przegapiłem info, że znowu była podwyżka minimalnej. I znowu zarabiam tylko 500zł więcej od sprzątaczki. 10 lat nabijania doświadczenia, 10 lat pracy jako grafik z czego 6 lat wypruwania sobie żył w agencji reklamowej i wszystko c---a warte.
Freeway interchange of I-295 and SR-202 in Jacksonville, Florida
źródło: comment_o9EIE247YHiAKHsnnv5OdKp1p1O6tEDK.jpg
Pobierzźródło: comment_8gp11NteRBLH8NO0ztsnFzJP2LEhCFi0.jpg
Pobierzźródło: comment_jXjvJxqLPyG4QeDsgcV8btdDQAIXxevA.jpg
Pobierzźródło: comment_AQLewOZOk6wD1CFM66IQ0qHb0nq1sTi1.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora