Wpis z mikrobloga

Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Cześć!

Prace nad grą trwają :] Zrobienie save/load okazało się o wiele bardziej złożone, a wszystko przez asynchroniczność silnika. Mimo wszystko jesteśmy na dobrej drodze.

Stwierdziliśmy, że do gry trzeba dodać podgląd mapy, bo już od trzeciego levelu zaczyna się robić mały labirynt. Poza tym może się zdarzyć, że gracz pogubi się nieco i nie będzie się domyślał, że coś gdzieś trzeba przełączyć, aby np. wyłączyć lasery - tutaj podgląd mapy też będzie pomocny. Podgląd będzie dostępny zawsze, wystarczy użyć klawisza Tab.

Na podglądzie mapy, oprócz zarysu pomieszczeń oznaczone będą karty dostępu, drzwi oraz migające "oczka" oznaczające punkty interakcji. Dla gracza będzie widoczne tylko to piętro, na którym się aktualnie znajdzie. Pogląd na to jak to obecnie wygląda macie w obrazku, który załączam.

Przyznam szczerze, że inspiracją dla wyglądu był podgląd mapy z Alien Breed (http://www.mobygames.com/images/shots/l/440397-alien-breed-special-edition-92-amiga-screenshot-you-can-check.png.

Pozdro!


#gamedev #unrealangine #oldschool #gry #fps #indiegames
NukeButton - Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Cześć!

Prace nad grą trwają :] Zr...

źródło: comment_RLtIqE2dlG8aqb6XOtJOZ98MoSZXESSS.jpg

Pobierz
  • 7
@NukeButton: może system powerupów jak w dawnych aracde kosmicznych? Np. Broń która strzela raz na jakiś czas rakietami xD, jakiś echo strzał czy coś. Już widzę combo z shotgańcami ( ͡° ͜ʖ ͡°) Albo perki dla broni, np snajperka w której jeśli strzelimy heada powoduje eksplozje mózgu i truchło robi aoe dmg