Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem ze zrzuceniem tkanki tłuszczowej. Ćwiczę od ok 2 lat: kardio, interwały itp. Ostatnio przerzuciłam się na ćwiczenia co drugi dzień. Wczesniej odpuszczałam tylko jeden dzień w tygodniu. Dieta od 1300 do 1500 kcal w ciagu tygodnia. W weekendy, niestety pozwałam sobie na małe co nie co.
Moje dzienne zapotrzebowanie to ok 1300 kcal przy wadze 58 kg i średniej aktywnosci fizycznej.
co robić, by pozbyc się tłuszczyku z bioder, brzucha? Wykonuje ćwiczenia na te partie ciała, ale oprócz wzmocnienie mięśni...(czuję, widze, wiem) nadal są one pod miękką warstwą mojego nie przyjaciela.
co robić? jak źyć? co żreć? i dlaczego?
#wegetarianizm <-- mnie dotyczy, ze wzgledu na chorobę.
#chudnijzwykopem #cwiczzwykopem #sport #tluszcz
  • 40
@SyVie: Nie ma miejscowego spalania tłuszczu. Wykonuj ćwiczenia jak najbardziej złożone np martwy ciąg by angażować jak najwięcej mięśni do palenia tłuszczu. no i vlcd (very low carb diet). No i w weekendy nie pozwalaj sobie na małe co nie co. Najważniejsza jest cierpliwość i wytrwałość. Zamiast w weekendy żreć pojedyńcze lody czy inne fastfódy, zrób sobie raz na miesiąc dzień rozpusty (by zresetować umysł) #!$%@? z kebabami słodyczami narkotykami, ze
@SyVie: Nie, VLCD najlepiej działa połączone z ćwiczeniami (czy cardio czy siłowe). Najszybciej otrzymasz zadowalający efekt, bo ta dieta najzdrowsza to nie jest, wskazane jest więc by otrzymać to co się chce jak najszybciej. Po tym wracasz powoli do "normalnej" diety dokładając np co tydzień coraz więcej węgli, by uniknąć jojo
@sylvie: Pewnie jest tak jak @papciu napisał, że w weekendy jesz za dużo kcal. Załóż sobie konto na #myfitnesspal i pilnuj kalorii.
BTW nie sugeruj się tą dietą vlcd. Napisałaś, że jesteś na diecie wegetariańskiej, więc pewnie na co dzień jesz bardzo dużo węgli. Przy vlcd i dużym ograniczeniu węgli na bank będziesz miała spadek formy, a tutaj Ci jeszcze cardio doradzają - moim zdaniem słaby pomysł (ale mogę się mylić),