Wpis z mikrobloga

#gothic3 #gothic Wgrałem community patch 1.75 i nadal mam problem z teksturami i z wczytywaniem się lokacji. Horyzont wciąż rozmazany. Co jeszcze powinienem wgrać?
Tyle lat po premierze a nadal są bugi :D
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Adrian00: to nie jest czterordzeniowiec, gothic 3 korzysta tylko z jednego rdzenia w zasadzie, trochę za wolny procesor masz i tyle dopiero na 4-4.5 ghz desktopowej i5 gra jest grywalna
  • Odpowiedz
gothic 3 korzysta tylko z jednego rdzenia w zasadzie, trochę za wolny procesor masz i tyle dopiero na 4-4.5 ghz desktopowej i5 gra jest grywalna


@Jurigag: ooo looool, lol, lol, lol xD

Gothic 3, który w oficjalnych miał Intel Pentium D 3.0 GHz i 1 GB RAMu, potrzebuje procka z 4-4.5 ghz ha ha ha.

To najbardziej zabawny komentarz, jaki przeczytałem od dłuższego czasu, dzięki, muszę go sobie dodać do
  • Odpowiedz
@Lisaros: to dodaj bo taka jest prawda :D dopiero na i5 4-4.5ghz ta gra nie tnie xd i co z tego że w oficjalnych ma pentium d ? jeden rdzeń po prostu leciał na grę(bo tylko z jednego gra korzysta a pozostałe lecą na system), jedynie system fizyczny potrafi wykorzystać więcej o ile kojarzę ale cała reszta gry korzysta z 1 xD u mnie jest prawie ciągle 25% wykorzystania cpu
  • Odpowiedz
@Jurigag: o freezach wiem, bo grałem w G3 jakiś czas po premierze, z wszystkimi oficjalnymi patchami i pierwszymi CP, miałem wtedy Pentium 4 (Prescott) chyba 3.0 albo 3.2 ghz - to była miejscami droga przez mękę.

Po prostu to zabawnie wyszło, że nawet współczesne procesory nie dają rady z tą grą. Wygląda na to, że do samego G3 trzeba by skonstruować najlepiej osobny procesor, by dał sobie z tym bałaganem
  • Odpowiedz