@lawaszkiri: Pisałem własne websockety w C# jak jeszcze nie było websocketów na podstawie specyfikacji z W3C :) Z kolei jak jeszcze nie było nodejs to puszczałem skrypty JS przez Apache do gołego silnika Chrome (v8) Robiłem też Homeworlda 2d na multi i multum innych gierek multiplayer, których nie dokonczylem. Jedna nawet hulała miesiąc na wykopie, ale coś mnie p------o i usunąłem, bo nie obsypała mnie manna z nieba.
@GGrindzior: Ja wiem, że coraz rzadziej odpowiadam - ale mam bez mała 100 wiadomości dziennie z różnych kanałów i jestem na takim etapie - że muszę podjąć decyzję - albo robię grę - albo rozmawiam z ludźmi. Wiem, że to czyni ze mnie buca, ale to nieuniknione.
Mirki. Nadchodzące dni będą dziwne - na pewno jeżeli to wszystko ogarnę opowiem wam jak było.
Kto wie... może Claire Underwood zagra w Wilds.io xD
#gamedev #rezogry #programowanie #wyjsciezprzegrywu
Komentarz usunięty przez autora
@rezoner: No to r------e Ci te serwery, czy nie? :)
Server nodejs + https://github.com/websockets/ws
Klient zwykłe websockety
Wysyłasz klientowi nowe pozycje co X ms a on się do nich animuje. Ot wszystko na temat tworzenia gier multiplayer :D
BTW.
Będę mógł mówić kolegom, że znam ziomka co zrobił Wilds.io, że z nim rozmawiałem i to mój dobry
Pisałem własne websockety w C# jak jeszcze nie było websocketów na podstawie specyfikacji z W3C :)
Z kolei jak jeszcze nie było nodejs to puszczałem skrypty JS przez Apache do gołego silnika Chrome (v8)
Robiłem też Homeworlda 2d na multi i multum innych gierek multiplayer, których nie dokonczylem. Jedna nawet hulała miesiąc na wykopie, ale coś mnie p------o i usunąłem, bo nie obsypała mnie manna z nieba.
Wiem coś
źródło: comment_Zy8xtx3xp65VRhpq6LbCRxgKQMNTXy9G.jpg
Pobierzźródło: comment_WvB1MQwBd29bKLnDU71RuFAaC3d5KaJN.jpg
Pobierzźródło: comment_fZ7uIbPUtul5MBzEmhPa3P52GsXxG0EW.jpg
Pobierzhttp://i.imgur.com/fOuLP.png
http://i.imgur.com/AB1NQ.png
http://i.imgur.com/8VeEs.png
Google chrome, adblock wyłączony.
źródło: comment_VX9CVtmRfuhkNXu3h9j7PrnPR9zyMKkV.jpg
Pobierz