Wpis z mikrobloga

@rezoner: ależ zazdrość to nie stad, że dostaniesz świetna reklamę. Nic z tych rzeczy!
Zazdroszczę samozaparcia, skilla, wytrwałości i dopiero na samym końcu sukcesu (:

Niech Ci się wiedzie Mireczku!
@rezoner: Gratuluję i życzę powodzenia! MC ostatnio wszystko wykupuje, co ma końcówkę .io. Nie sprzedaj tanio skóry! Pamiętam Twoją strzelankę sprzed roku chyba. Miała duży potencjał i była lepsza niż dzisiejsze diep.io, które zaczyna być popularne.
@rezoner: Na patreonie jakieś gównoprojekty mają wsparcie kilku tysięcy dolarów miesięcznie, a gra naprawdę zajebista i z potencjałem, parę razy zawiesiłem się na niej na kilka godzin. Może potrzebny większy nacisk na partyzancki marketing ;)
@rezoner: Bardzo dobra gra :D, przydałyby się jeszcze zróżnicowane miasta, lasy, jakieś zamki, lochy i inne pajacowania. W ten sposób też można zastosować, dodatkowe, znane i lubiane tryby gry typu CTF albo podkładanie bomby port z csa :P Fizyka i sposób gry jest bardzo dobry.
@kopalina: Zyski z reklam są dużo większe od Patreona - ale dam mu szansę jeszcze z miesiąc. Niemniej to był chyba błąd :)

@progresywny: Nawet nie wiesz jak bardzo cierpię z powodu nadmiaru pomysłów. Nie mniej - nie mogę teraz rozdrabniać gry na tryby - bo jest za mało graczy i w kolejce czeka się i tak 10 minut albo i lepiej ;s