Wpis z mikrobloga

  • 5
Dzisiejsze #ups i ich zajebiste podejście do klienta.( ͡° ʖ̯ ͡°)

Zamawiasz kuriera bo gwarancja, pierwsze co - 9:00-17:00, myślisz spoko, jesteś w #studbaza oddasz. Generujesz RMA i czekasz, czekasz do nieskończoności, aż w końcu dostajesz list przewozowy tylko kuźwa na kolejny dzień dopiero, co oznacza kurier na dzień następny po liście, i c--j nie ma Cię na uczelni, więc jest jak wół napisane - "w przypadku problemów zadzwoń", no nic dzwonisz i teraz rozmowa:
- mogę zmienić miejsce odebrania paczki?
- proszę podać numer
- xyz
- to się tak nie da
- dlaczego?
- bo tak, bo się nie da, bo coś blablabla
- to poproszę numer do kuriera, z nim się dogadam
- nie posiadamy

No k---a.. Mam teraz siedzieć w dzień wolny na uczelni bo #rozowypasek siedzi na dupie i ma wszystko w dupie

Tl:dr

UPS to nie tylko "ups upadło" , ale "ups mamy bezmózgi w kadrze które nawet nie wiedzą jak pomóc klientowi"

#truestory #logikarozowychpaskow #gorzkiezale ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@M4ks: robione przez serwis i na ich koszt
- Wysłane wczoraj przez stronę serwisu (myślałem, że będzie kurier dzisiaj)
- Dzisiaj przyszedł list przewozowy
- Jutro powinien być kurier przez to
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@M4ks: założyłem, ale dlatego zadzwoniłem, by zrobić korektę co z resztą jest napisane w mailu, że można
  • Odpowiedz