Aktywne Wpisy

sarnamarna +51
moje największe osiągnięcie życiowe to jest zrobienie jednego wielkiego pieroga z truskawkami, którego zjedzenie zastępuje zjedzenie około 4 (słownie: czterech) normalnej wielkości pierogów z truskawkami
źródło: 100050811212
Pobierz
jmuhha +4





może trochę #gamedev ?
Fajna symulacja w Blenderze
Czas symulacji 20min
czas symulacji dymu 2h
czas renderania 7h
czas renderowania dymu 30h
// nie moje
źródło: comment_2JhblVuDt91D59GNiqjHGMPIgvLZW1FE.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@Curry_:
Na czym? pentium II ?xD
Tak czy inaczej takie efekty cząsteczkowe wymagają olbrzymich obliczeń zarówno przy symulacji jak i renderowaniu.
jak sam renderwalem dym do wulkanu i wodospadu to zajelo to jakies 2h w maxie na i74790k a tez wyjatkowo slabej jakosci nie byl;p
To tu było renderowane na takim sprzęcie:
core i7 5930K OC to 4.4GHz
64 gigs
GTX980 Ti
Samą symulację rozpadania podłogi (patrząc na małe skomplikowanie brył) i rozpadania klocków przy odpowiedniej optymalizacji dało by się może zasymulować w real time.
Symulacja cząsteczkowego dymu w rozsądnej rozdzielczości i potem wyrenderowanie tego (czy w sumie nawet samej geometri) z globalnym oświetleniem w real time? Powodzenia.
Zobaczyc to zobaczysz na podgladzie przy wypiekaniu dymu tak w 0.5fpsa;p