Aktywne Wpisy

Anacron +376
Co roku w Polsce ponad 5000 osób popełnia s---------o, z czego niecały 1000 stanowią kobiety. Lub inaczej. Średnio co dwie godziny w Polsce jakiś mężczyzna popełnia s---------o. Szokujące, prawda?
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że

BillieJane +66
Sąsiedzi z góry mają metodę na gówniaka. Żeby się wywrzeszczał, wybeczał, aż się zmęczy. Obecnie zaczyna mu brakować tchu przy mocniejszych zrywach. Trwa to już 20 minut
#zalesie
#zalesie





może trochę #gamedev ?
Fajna symulacja w Blenderze
Czas symulacji 20min
czas symulacji dymu 2h
czas renderania 7h
czas renderowania dymu 30h
// nie moje
źródło: comment_2JhblVuDt91D59GNiqjHGMPIgvLZW1FE.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@Curry_:
Na czym? pentium II ?xD
Tak czy inaczej takie efekty cząsteczkowe wymagają olbrzymich obliczeń zarówno przy symulacji jak i renderowaniu.
jak sam renderwalem dym do wulkanu i wodospadu to zajelo to jakies 2h w maxie na i74790k a tez wyjatkowo slabej jakosci nie byl;p
To tu było renderowane na takim sprzęcie:
core i7 5930K OC to 4.4GHz
64 gigs
GTX980 Ti
Samą symulację rozpadania podłogi (patrząc na małe skomplikowanie brył) i rozpadania klocków przy odpowiedniej optymalizacji dało by się może zasymulować w real time.
Symulacja cząsteczkowego dymu w rozsądnej rozdzielczości i potem wyrenderowanie tego (czy w sumie nawet samej geometri) z globalnym oświetleniem w real time? Powodzenia.
Zobaczyc to zobaczysz na podgladzie przy wypiekaniu dymu tak w 0.5fpsa;p