Wpis z mikrobloga

@YouCann: Audi A3 ze względu na tańsze zawieszenie niż w A4 i ciut niższe koszty eksploatacji.
Dodatkowo A3 można kupić za względnie rozsądny pieniądz.

E36 z kolei zaczyna występować w tak idiotycznych cenach, że głowa boli. Spowodowane to jest tym, że E30 zdobyło miano "kultowej" i "youngtimera" to też teraz każda E36 po praniu i polerce musi kosztować minimum 10k PLN.

Jeśli z kolei nie potrzebujesz znaczka marki "premium" na masce
@Szalony_Rozrabiaka: Sądzę, że E46 za 6-7k PLN to bardzo głupi pomysł. Można szukać jakiejś podstawowej benzyny, ale stan techniczny może być wątpliwy.

No i te auta trzeba jakoś utrzymać, a stara E46 w cenie roweru z średniej półki, nie jest gwarantem bezproblemowej eksploatacji.
@YouCann: jakbyś brał to nie 1.8 bo za słabe. chociaż kto wie... rozrząd na łańcuchu. rdza żre tylna klape czasem progi. generalnie odporne bo to ocynkowane.

części nie tak drogie jak powiadają. z awaryjnoscia brak problemów a trzymam swój burakowoz 1.8 już 6 lat i silnik jest ok. do sprawdzenia maglownica na pewno.. sprawdź czy podciśnienie w silniku jest. nic mi nie przychodzi do głowy więcej ;)

fakt ubezpieczenie mam z
@YouCann: jak masz z kimś ubezpieczenie to zniżki tej osoby obejmują cię jeśli ta osoba jest współwłaścicielem pojazdu. oczywiście ta osoba dostaje po tyłku jak ty coś zmajstrujesz:) taki układ przez ok 5 lat i możesz zacząć samodzielnie się ubezpieczać oczywiście przy bezkolizyjnej jeździe