Aktywne Wpisy
mirko_anonim +32
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Moi Drodzy, przychodzę do Was pogadać. Jestem kobietą lvl 31. Pracuje. Wynajmuje mieszkanie. Mam dziecko (4latka). Samodzielna mama. I jak widzę te wszystkie wpisy na wykopie o madkach, p0lkach itd to mnie trzęsie. Nie lubię wrzucania wszystkich do jednej kategorii. Może jakaś część dziewczyn taka jest - nie wszystkie. Nie szukam faceta do utrzymywania, nie szukam tatusia dla dziecka. Szukam faceta do związku ze mną. Wiadomo dziecko jest i
Moi Drodzy, przychodzę do Was pogadać. Jestem kobietą lvl 31. Pracuje. Wynajmuje mieszkanie. Mam dziecko (4latka). Samodzielna mama. I jak widzę te wszystkie wpisy na wykopie o madkach, p0lkach itd to mnie trzęsie. Nie lubię wrzucania wszystkich do jednej kategorii. Może jakaś część dziewczyn taka jest - nie wszystkie. Nie szukam faceta do utrzymywania, nie szukam tatusia dla dziecka. Szukam faceta do związku ze mną. Wiadomo dziecko jest i
Jade +87
Piszę właśnie (w winsock c++) serwer oraz klienta UDP. korzystam z strony, którą mi tutaj kiedyś poleciliście.
Mógłby ktoś to przetłumaczyć na bardziej zrozumiały dla laika w sieciówce język? wolałbym uniknąć wchodzenia na tematy jądra, deskryptorów, chyba że na prawdę jest to konieczne.
Patrząc po kodach serwerów i klientów które dostałem od znajomych wniosek który mi się nasunął jest taki, że przy kliencie bindować nie będę, a przy serwerach tak. Czy to jest prawidłowy wniosek?
bind - powoduje że inne sockety mogą się łączyć do twojego, powiedzmy że to stawia serwera.
connect - łączy się do jakiegoś serwera, który ma zbindowane jakiś adres, zazwyczaj się ten adres gdzieś ustala do którego się łączysz.
Więc mniej-więcej tak, bind dla serwera, connect dla clienta.
Ale ja piszę w javie, więc się pewnie nie znam :D Ja mam po prostu ServerSocket który binduje, i zwykły socket
Dlaczego nie napiszesz tego normalnie w boost::asio?