1) Moc przerobowa małego studia (a w szczególności jednoosobowego) jest bardzo mała - nie stać mnie poprostu na to, żeby robić grafikę na poziomie Wiedźmina, czas realizacji gry trwałby wtedy wiele - wiele - lat - a w międzyczasie trzeba za coś jesć - a po tych paru latach i tak grafika byłaby już przestarzała.
2) Gierki 20 lat temu były tak samo dobre jak dzisiaj - Fallout 2 czy
@lukasz1985m: Przy renderowaniu. Nie wiem dokładnie jak - siedziałem cały dzień i wyłączałem wszystko co wygląda jak antialiasing, czy jakaś interpolacja tekstury. (W blenderze siedzę od paru dni dopiero, więc nie spodziewaj się żadnej fachowej nomenklatury :) )
@lukasz1985m: Dzięki. To już jest render co trzecią klatkę. Myślę, że na ten moment brakuje dynamiki (dodaję ją krzywymi już w samej grze, dlatego tutaj animacja ma liniową prędkość) - nie celuję w klatkowanie - moje piksele broniły się płynną animacją i chciałbym osiągnąć coś zbliżonego do tego.
#rezogry #grafika #grafika3d #gamedev
Dałbyś radę wrzucić screena z blendera jak to w edytorze wygląda?
Komentarz usunięty przez autora
@stawrocek: Jasne
1) Moc przerobowa małego studia (a w szczególności jednoosobowego) jest bardzo mała - nie stać mnie poprostu na to, żeby robić grafikę na poziomie Wiedźmina, czas realizacji gry trwałby wtedy wiele - wiele - lat - a w międzyczasie trzeba za coś jesć - a po tych paru latach i tak grafika byłaby już przestarzała.
2) Gierki 20 lat temu były tak samo dobre jak dzisiaj - Fallout 2 czy
@rezoner: (⌒(oo)⌒)
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora