Aktywne Wpisy
6:42 Jak duże gość musi mieć umiejętności? Czy przy takiej prędkości przejazd np po plamie oleju albo piasku albo wodzie to jest 100% wypadek na moto?
#kiciochpyta #motocykle
#kiciochpyta #motocykle
Polejmnie +154
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
#rezogry #grafika #grafika3d #gamedev
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Życzę powodzenia w dalszej pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeżeli publikujesz gdzieś postępy pracy, to chętnie rzuciłbym na nie okiem od czasu do czasu.
Komentarz usunięty przez autora
ALE
Teraz każdy nagle zobaczył, że może robić "hehe nowe gry" #odzeradogamedevelopera i przy wejściu na steam człowiek ma całą stronę z------ą klonami minecrafta, zombie survivali czy kolejnymi "HEHE KLIMAT, BO 4x16px
Jeszcze pół biedy, jeśli kolesie nie mają 10$ na kupienie jakichś znośnych assetów graficznych z unity asset store'a / unreal marketplace'a, ale ta 'bylejakość' idzie dużo dalej. Już, k---a, rzygam oglądaniem po raz setny prototypu 'indie' gierek, które
FTL:
Pograłem, przeszedłem i skasowałem- co z tego, że są tam jakieś nowe statki i na siłę doklejane dodatki, żeby jeszcze tam kogoś przytrzymać, jak cały czas masz tylko przeskakiwanie od sektora, do sektora i przeklikiwanie się przez popupy, od których zależy czy masz kogoś rozwalić, czy gdzieś dolecieć... To już chyba Galaxy on Fire na komórki miało lepszą "fabułę", o statkach nie wspominając.
Papers Please:
Grałem tak długo, dopóki się nie zorientowałem, że to co piszą w recenzjach to wierutna bzdura, bo też musisz się odpowiednio przeklikać przez tych ludzi, żeby albo tam jakiejś tajnej organizacji pomóc, czy po prostu dojść do końca, przez szereg
Jak dla mnie, pewne kombinacje gameplay'u + designu, powinny być wykorzystywane sporadycznie, w drodze wyjątku, a nie