Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +241

roman-swoboda +511
Mirki i Mirabelki dziękuję wszystkim za szeroki odzew. Odnalazła się pieczarka i przyczepka. Dziś przed północą była już w garażu. Wygląda na to, że nic nie jest uszkodzone. Znalazła się pod lasem prawie 40km od domu, z pustym bakiem, daleko od jakichkolwiek zabudowań i głównych dróg. Mam nadzieję, że ten co się na nią połasił musiał przejść pieszo całą drogę sam.
źródło: 50f2f08e90e34dd3d622d38d48f107d95423c524e7e4198610f62a6bef43b772,w300h194
Pobierz




Chciałem stworzyć proste kolizje, utworzyłem 2 kafelki i plus, plus na starcie zachodzi na jedną z kafelek, żeby od razu sprawdzić czy kolizje działają.
Plus ma BoxCollider2D z IsTrigger = true i Rigidbody2D, kafelka ma te 2 rzeczy też, ale nie ma "isTrigger" zaznaczone (zresztą sprawdzałem wszystkie możliwe kombinacje).
Dla testów w obydwu skryptach (zarówno plusa i kafelki) wrzuciłem Debug.Log("dziala") w metodach "OnTriggerEnter2D(Collider2D collider)", ale nic się nie odpala...
Jakieś pomysły co zepsułem?
Wydaje mi sie że enter działą tylko wtedy kiedy coś wchodzi w kolizje a nie już w niej siedzi