Wpis z mikrobloga

Mirki!
Czy w #aliexpress ten "Buyer's Protection" faktycznie zwraca pinionszki jeżeli przesyłka nie przyjdzie? Czy może muszę się dogadywać o to ze sprzedawcą? Jak to wygląda w praktyce?
  • 33
  • Odpowiedz
@tamian: w praktyce:

Dispute 'brak towaru'
Chińczyk coś jęczy żeby poczekać że opóźnienia lub ten 1% uczciwych zwraca kasę
Escalujesz spór i czekasz 3 tygodnie na decyzje i zwrot
  • Odpowiedz
@tamian: Otwierasz spór, opisujesz i dostajesz zwrot jeśli chińczyk się zgodzi w przypadku braku dostawy. Jeśli przesyłka jest rejestrowana to nie przewalisz ich, bo wszystko po trackingu widać. Jeśli się nie zgodzi to eskalujesz spór i chyba za drugim razem już administracja Aliexpress się zajmuję i rozstrzyga, zwykle na korzyść klienta.
  • Odpowiedz
@matiwoj11: @MaTTiQ: @Andczej: Rozumiem mniej-więcej. Po jakim czasie powinienem otwierać dispute? Często się zdarza okazja do tego? Czy feedback rank 30000 i 97.1% positive feedback wystarczająco dobrze świadczą o sprzedawcy?
  • Odpowiedz
Czy feedback rank 30000 i 97.1%


@tamian: często nic nie znaczy

Po jakim czasie powinienem otwierać dispute?


@tamian: Po czasie lub przed końcem czasu jaki sprzedający deklarował na dostarczenie przesyłki, lub po 10 dniach od wysyłki jeśli wyśle inną pocztą niż tą która deklarował
  • Odpowiedz
@tamian: tak., dziękuję. Ciężko gdzieś kupić lub nabić 30k pozytywów więc coś to musi znaczyć. Spór otwieraj jak będzie kończył się czas który ustalił na aukcji sprzedawca.
  • Odpowiedz
@MichalQ20: @Andczej: Wybrałem opcję dostawy "China Post Registered Air Mail", a mimo to w szczegółach zamówienia jest "Seller's shipping method". Czekać te 15-34 dni? (Minęło już 17 dni)
  • Odpowiedz
@tamian: masz tracking do tego?
Jeśli nie to nie wysłał ci tą pocztą którą miał, więc możesz się domagać zwrotu całości lub częsci zależnie od tego ile to kosztowało.
  • Odpowiedz