Wpis z mikrobloga

Global Game Jam się zbliża wielkimi krokami. Jest to bardzo dobry czas na udostępnienie frameworków i innych rzeczy które się przydają w codziennym programowaniu. ( ͡ ͜ʖ ͡)

Nie wszystko jest tam piękne bo nikt tego nie przygotowywał do pokazywania ludziom. Ale może komuś się przyda. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Lista featurów:


link do GitHuba

#unity3d #opensource
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
Aktualnie pracujemy przy swojej pierwszej produkcji #assvspirates
  • 8
@ave_: każdy stan powinien być komponentem dziedziczącym po interfejsie IMachineState. Samą maszynę stanów tworzymy dziedzicząc po StateMachine<>. Np jeśli gracz ma być maszyną stanów to robimy class Player : StateMachine

Można zmienić stan metodą StateMachine.SetState() gdzie T to klasa stanu na który chcesz zmienić. Maszyna stanów ustawia włączony stan jako włączony, a stan z którego wychodzi ustawia na wyłączony.