Wpis z mikrobloga

A więc już oficjalnie:
Kaiju (mój nowy język programowania, który ma zastąpić mi JSa) DZIAŁA!
( ͡ ͜ʖ ͡)


Będzie czym się na #globalgamejam bawić :D

Repo jak zwykle tu: https://github.com/PsichiX/Kaiju (folder test pokaże Wam jak wyglądają pliki typów atomowych, po czym zauważycie jak bardzo można go rozbudowywać wedle potrzeb :3)

no to #dobranoc! ()

#programowanie #gamedev #kaiju #intuicio #chwalesie
PsichiX - A więc już oficjalnie:
Kaiju (mój nowy język programowania, który ma zastą...

źródło: comment_nIbH7UO79BtHfZa4ruqcquChYba8dx8A.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PsichiX: a widoczności metod przewidziałeś? I skąd ten pojedynczy dwukropek? Nie kojarzę takiego użycia nigdzie.

Jeszcze bym się poczepiał formatowania i nazewnictwa metod no ale tu uznajmy, że kwestia gustu ;)
  • Odpowiedz
@IrvinTalvanen: żodyn egipskie klamry i żodyn nazywanie metod z małej - tutaj trzymam się stricte składni C# :D
widoczności chodza po mej głowie. jak dodam dokładniejszy etap walidacji programu, to będe mógł też i widoczności dodać - improvement na jedną z kolejnych iteracji ^^
  • Odpowiedz
@PsichiX: Nie hetuję - szacun, że Ci się chce, uważam, że implementacja własnego języka programowania to bardzo dobre ćwiczenie i każdy porządny programista powinien to zrobić chociaż raz w życiu. Jednak osobiście nie podoba mi się jedna rzecz. A mianowicie - rozumiem, że ten projekt ma mieć wartość użytkową, a nie edukacyjną, tj. tworzenie kaiju ma ułatwić komuś rzeczywistą, codzienną pracę. Czy w takim razie warto jest skupiać się nad
  • Odpowiedz
@nachteil: o, dobrze że o tym wspomniałeś! w następnej iteracji po skońćzeniu foreach i operatorów, będę implementował kluczowy ficzur mej maszyny wirtualnej - wbudowane współbieżne wykonywanie zadań. coś pokroju tego (wzięte z I++):

// parallel block.
// you specify jumping scope mode (local, parent, global)
// and threads count (hardware or any integer).
// local jumping scope: there cannot be
  • Odpowiedz