Wpis z mikrobloga

Poniżej nagranie z nocnego streama bety #torment Tides of Numenera.

-Pokazano wczesne etapy gry
-Gra zaoferuje 40-50h rozgrywki, a nawet więcej dla osób, które poświęcą czas na czytanie wszystkiego
-SPORO czytania (jak najbardziej na plus, jeżeli myślisz inaczej to wracaj uderzać patykiem w kamień w Retardloucie 4 ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
-Gra wygląda świetnie. Mnóstwo animowanych elementów otoczenia, prezentuje się to dużo lepiej niż #pillarsofeternity
-UI jest kiepskie, ale nowe gry nawiązujące do klasyków zdążyły nas do tego przyzwyczaić (Wasteland 2, Pillarsy)
-Klimatyczne grafiki ekranów ładowania, które już w becie są krótsze niż w Pillars of Eternity
-Prolog został napisany przez Colina McComba (który miał spory wkład w #planescape : Torment)
-Od czasów wersji alfa, podmieniono postaciom portrety z prerenderowanych na ręcznie malowane

#crpg #gry #rpg #inxile
wielooczek - Poniżej nagranie z nocnego streama bety #torment Tides of Numenera.

-...
  • 14
@wielooczek: Dodam jeszcze, że dziś w końcu zacznie się właściwa beta, bo czekam od niedzieli ( ͡° ʖ̯ ͡°)
I informacja dla fanów książek; bohaterka, którą widzimy na trzeciej planszy - Callistege, została prawdopodobnie napisana przez Patricka Rothfussa (ten towarzysz najbardziej pasuje do opisu), autora Kronik Królobójcy. Chyba, że coś mi umknęło.
@wielooczek: Dzięki za info, materiału nie obejrzę, EA ignoruję, bo staram się wejść do gotowej gry ‘na czysto’ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co za czasy, jeden świetny rpg po drugim i jeszcze tyle na widoku. Czuję się znowu jak dzieciak ʕʔ
@Lisaros: BTW. Nastawiasz się na zagranie w Torment: Tides of Numenera Shit Edition w dniu premiery czy będziesz czekał kolejne 1.5 roku na Definitive Edition stworzoną z myślą o konsolowcach (dla których wspierający będą testowali grę po pierwotnej premierze)?