Wpis z mikrobloga

@igla200: Uczyć zawsze się warto. A nawet jak używasz czegoś, co ukrywa pod spodem OpenGLa, to masz chociaż większą świadomość limitów w OpenGLu i w jaki sposób można używac wrappera na górze, a w jaki lepiej nie.
  • Odpowiedz
@igla200: Źle do tego podchodzisz. Nikt nie powie ci czy coś warto robić. Sam się tylko dowiesz. Natomiast czy to się opłaca to porównując do ilości włożonej pracy do profitów, to tak średnio.

Warto uczyć się wszystkiego co ci sprawia frajdę. Bo nie ma efektywniejszego sposobu na naukę. Pytanie tylko co z tą wiedzą zrobisz i w którym kierunku pójdziesz. Czy masz jasno sprecyzowany cel, czy po prostu chcesz to
  • Odpowiedz
@igla200: Wszystko zależy co chcesz robić. Jeżeli chcesz tworzyć gry samemu, to wystarczy Ci Unity/libgdx i ogólna znajomość opengl. Jeżeli chcesz pracować przy tytułach AAA, jak Wiedźmin, wtedy DirectX jest lepszy wyborem. Ale istnieją gry, które ze względu na wydajność, pisze się w surowy OpenGL, czasem trzeba dopisać własny shader do istniejącego frameworka. OpenGL jest używany na urządzeniach moblinych.
  • Odpowiedz