Wpis z mikrobloga

Siemka! Pracuję teraz nad częścią online (socjalną) mojej apki (Drawing Machine 3D) :)

Myślę sobie tak - tworzysz kształt, podoba ci się to go udostępniasz (w ramach apki), czym więcej innych polubi twój kształt tym większy poziom twojego profilu. Poziom zwiększa się również za lubienie cudzych kształtów.

Wychodzi na to, że każdy wrzuca kształty oraz lubi kształty innych. :D Do tego oczywiście jakieś rankingi osób, które mają najwięcej polubień, dodanych kształtów, najwięcej polubiły.

Co o tym myślicie?

Dorzucam nagrany materiał z gry, krótka minutowa pokazówka. Tym razem na YT.

#drawingmachine3d #unity3d #gamedev
  • 10
@Prophet1111: Dziękuję za miłe słowa! Staram się wziąć udział w konkursie Microsoftu więc będzie Windows 8 i 10, a do tego Android.

I oczywiście jak dorobię się Maca to będzie i jabłkowy system :)
@dieow: Ach myślałem już, że konkurs na uniwersalną appkę jakiś zorganizowali, samemu chętnie bym w to wszedł :) Ale powodzenia! Duża szansa (nie tylko finansowo, ale też rozgłos można zdobyć).

Radziłbym rozgłosić bardziej grę - popisać do mediów, stworzyć jakąś prostą stronę na jej temat. Tak ciekawy pomysł może naprawdę odbić się echem, a potem jak "złapiesz" ludzi na fanapge'a/twittera możesz ich prosić o głosy, ściągnięcia itp.

Tak nawiasem mówiąc to
@dieow: A no i skup się na tym, żeby gra nie miała bugów ;) Jeżeli masz ją w większości skończoną to testuj testuj i jeszcze raz testuj. Klikaj jak oszalały we wszystko, sprawdzaj czy coś dziwnego się nie stanie :P Bo widzę, że jakość to 50% ostatecznej oceny, więc jak to zmasterujesz to dosłownie połowa drogi za tobą :D
@Prophet1111: Dziękuję za rady! Marketingi to kompletnie nie moja działka ( ͡° ʖ̯ ͡°) tak czy inaczej powolutku do przodu i coś tam robię ;D

Coś ten MS się nie przykłada do swojego sklepu, chyba im nie zależy albo nie mają pomysłu :P

Co do testów - to tak, właśnie to robię. Te przypadki gdy użytkownik nie ma internetu gdy otwiera grę i dopiero później go włącza..