Wpis z mikrobloga

#trustory:

Dzwoni do mnie jakiś #rozowypasek ostatnio

- Nie dostałam swojej książki co zamawiałam u Pana bla bla bla
- Na jakie nazwisko zamówienie?
- Bystrzyca Aneta
[[[szukam szukam szukam]]]
- Nie mam, mam wysyłkę do miejscowości Bystrzyca, ale na nazwisko Bystrzyca to nie mam.
- Jak to? ale ja zamawiałam.
- A jaki tytuł książki?
- No taki a taki.
- A do jakiej miejscowości?
- Do Katowic.
[[[szukam szukam szukam]]]
- Mam takie zlecenie, ale jest na dane "Miłko Aneta"
- A hihihi, no tak tak, bo ja raz tak, raz tak sobie podaję.
- Aha, ok, no to jest wysłane, czeka na poczcie do odbioru, prześlę Pani jeszcze numer przesyłki i linka na maila, to proszę podać adres...
- Kręta 36...
- Adres e-mail
- A hihi, Świerczyńska kropka Aneta małpa...

Trochę skisłem z tego, że nagle okazało się, że ma trzy nazwiska i nie wie którego używa xDDD ale to nic. Następnego dnia rano dzwoni:

- Dzień dobry, ja poproszę o zwrot pieniędzy za tę książkę, bo nie wydali mi na poczcie, kretyni, bo nazwisko się nie zgadza.

[kurtyna] xDDDDD

#pracbaza #logikarozowychpaskow #rozowepaski
  • 43
  • Odpowiedz
  • 1
@besiaczek: wiesz, inna sprawa, że skoro używa 3 nazwisk, to może podała też nie swój adres, tj. adres, pod którym wcale nie jest zameldowana (mogła też np. mieć nowy dowód bez adresu)
  • Odpowiedz
@Malthan: kwestia mocno sporna, dla spokoju i bezpieczeństwa oddaję za zamówienie i za przesyłkę. I tutaj tak samo, można się przerzucać w mailach ustawami i odbierać po 20 telefonów dziennie od niezadowolonego (nie)klienta, tylko to nikomu nie jest na rękę.
Ogólnie rzecz ujmując, przedsiębiorca sprzedający towar przez internet jest obłożony wieloma niekorzystnymi dla niego przepisami, w imię bezpieczeństwa i zadowolenia klienta. Oczywiście jest też masa nieuczciwych firm, które nie szanują
  • Odpowiedz
Dzień dobry, ja poproszę o zwrot pieniędzy za tę książkę, bo nie wydali mi na poczcie, kretyni, bo nazwisko się nie zgadza.


@malecontent: ZNASZ TEN TYP, NIE? ŚWIADOMA KONSUMENTKA, ZWROTY 14DNIOWE, MAM PRAWO, WYMAGAM!
  • Odpowiedz
@malecontent: pewnie jej zablokowali konto kiedys, zarejestrowała nowe na inne wymyślone nazwisko, a może nawet i dwa lub wiecej w razie gdyby jej i nowe zablokowali.


Ale fakt - powinna wiedzieć na jaki adres czy nazwisko paczka poszła
  • Odpowiedz
@rzydoMasonerya: Akurat Pani była grzeczna, więc nie ma problemu. Ale...

PRO-TIP dla świadomych konsumentów małych firm:
1. Dzwonisz, grzecznie rozmawiasz o problemie, pytasz jak można rozwiązać sytuację. Nie ma problemu, Twój zwrot będzie obsłużony w dobrej atmosferze, na Twoją korzyść, z przyśpieszonym terminem
2. Dzwonisz, drzesz się do słuchawki, rzucasz kilka inwektyw, recytujesz jakiś numer ustawy, ŻĄDASZ tego i owego. Nie ma problemu, zostaniesz obsłużony zgodnie z prawem i ani
  • Odpowiedz
@espectsorka: jasne że tak. Nazwiska, adresy, telefony, przedmioty zamówień. Potem publicznie drę z nich łacha w internecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nawet mi siebie nie żal, bo i tak nie mam założonej działalności gospodarczej i robię wszystko na lewo. Zatrudniam też nielegalnych imigrantów za grosze. Dane sprzedaję też różnym firmom za niemały profit, potem wysyłamy im faktury za fikcyjne zamówienia i nasyłamy na nich komorników, YOLO,
  • Odpowiedz
@malecontent: Kurde, jakoś trzy miechy temu miałem podobną sytuację, tylko, że z facetem. Dzwoni chłop po numer przesyłki i przy okazji upewnić się na jakie nazwisko zamówił, bo mówi, że jest taki sprytny i ma wymyślone swoje trzy jakieś nazwiska tylko do zamówień w sklepach wysyłkowych. W ogóle w tym roku to klienci co chwilę przechodzą samych siebie. Człowiek już nawet nie jest w stanie spamiętać tego co w tym
  • Odpowiedz