Wpis z mikrobloga

@durzy_dzik: Pozostaje mieć nadzieję w tym gpuopen, dx12 no i nowym api Vulkan, które ma obniżyć obciążenie cpu

grę, która działa gorzej na jakiejś części pctach, kupi mniej ludzi, będzie zbierała negatywne opinie. Myślisz, że deweloperzy skorzystają z zamkniętej technologii, czy z open source, jeżeli będą działały tak samo?
  • Odpowiedz
@zolcix: co do freesyncu, zdania sa podzielone. w jednym obszarze dziala lepiej, w drugim gorzej. prawda jest taka, ze ati nie ma tyle kasy, by toczyc rowny pojedynek. smutne, ze zyjemy w swiecie, gdzie rozwoj podyktowany jest gruboscia portfela.
  • Odpowiedz
freesync działa lepiej od g-syncu


@zolcix: Działa gorzej (co nie znaczy ze źle). Na freesync masz ghosting chociażby czego na gsync nie ma (aczkolwiek tutaj dużo zależy od producenta widziałem migawki z nowych monitorów i był znacznie mniejszy ghosting niż przy starszych modelach). G-sync na każdym monitorze działa tak samo, freesync nie. Gsync na każdym monitorze ma zakres pracy odświeżania 30Hz -144Hz. Czyli działa od 30 fps do 144. U
  • Odpowiedz
@durzy_dzik:

no ten gosciu w filmie, ze nvidia hurr durr trzyma technologie dla siebie a amd ida w strone otwartego oprogramowania.


Nie tylko. Pokazuje dowody na to, że nVidia w walce z konkurencją co chwila kopie w jaja, wsadza palce do oczu, gryzie, pluje i ogólnie stosuje cała gamę fekalnych
  • Odpowiedz