Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich graczy #deprofundis zanim zawołam was byście wiedzieli kto gra ustalę parę faktów:
1) Daty
1.1) Średniowiecze tu nie mam pojęcia, ustalcie sami
1.2) 1920 Dla prostszego datowania można przyjąć że dziś jest 10 Grudnia 1925r.
1.3) "Tu i teraz" 10 Grudnia 2015
1.4) Neuroshima wg. czasu NYC 10 Grudnia 2055 (zaznaczam według czasu Nowego Jorku, Texasz może być już po wielkanocy 2056)
2) Maile, wielu z was stwierdzało ze nie chcą pisać tradycyjnych listów a szkoda :( @Kiper602 lepiej ogarnia ten temat
2.1) Średniowiecze Dopuszcza się TYLKO SKANY RĘKOPISÓW i pamiętajcie o małej prędkości poczty w tamtych czasach
2.2) 1920 JW. przy czym maszyna do pisania już legalna no i poczta szybciej chodzi
2.3)Tu i teraz nie ma problemu przy czym zbadajcie temat #tor i #i2p
2.4)Neuroshima Po wojnie nie ma jako takiego internetu więc umawiamy się że funkcję VLDCC stanowić będzie #cjdns tu expertem będzie dla nas @rfree
3) skąd o sobie postaci wiedzą? tu znów wymyślacie sami przy czym powinno to mieć sens (Mój Adres z Neuroshimy jest dostępny w New York Times z 14 października 2054r. gazeta tak popularna, że duża szansa ze zawieruszyła się za NYC)
4) przypominam ze można wyjśc za listy: Pocztówki,paczki... może geocache zamiast poczty i od czasu do czasu #krotkofalarstwo użyć. Pamiętajcie jednak że urok tej gry to mała dynamika
5) Przepraszam za błędy w przydzielaniu do grup proszę korygować w komentarzach (tam też możecie się dopisać)
6) wołam @Vaster bo chciał sypnąć plusem
7) pytajcie jak coś nie jasne
#rpg #grybezpradu
  • 72
  • Odpowiedz
@wytrzzeszcz: Ja tylko w tu i teraz ;-) trzeba też ustalić przed grą karty towarzystw (takie warunki startowe). Jakby ktoś miał pytania co do gry przez mial to pisać na priv (mam drugą edycję podręcznika gdzie to jest opisane).
  • Odpowiedz
@Kiper602: ok będę kierować do Ciebie, tam coś jeszcze mówiłeś o jakiś kartach postaci i celu gry dasz radę w 2-3 zdania to upakować tu?
a i @all przypominam ze dobieracie się w pary a "Hub" tylko was informuje kto w co chce
  • Odpowiedz
Przed grą ustala się kartę towarzystwa. Składają się na nią:
- Konwencja (mamy)
- Czas i miejsce akcji
- Cel, czyli po co zostało powołane towarzystwo. Odkrycie mordercy, odkrycie wynalazku i co tylko się wymyśli i ustali
- Fabuła. Rozwinięcie celu i krótkie opisane realiów itp.
- Towarzystwo, kim można grać. Dopuszczalne zawody, miejsca zamieszkania, wiek itp. Restrykcje zależą tylko od ustalających, nie trzeba ograniczać wszystkiego
  • Odpowiedz
Aha i nie koniecznie gra się w parach. Można pisać z każdym z towarzystwa, trzeba tylko mieć powód i jakoś go poznać w świecie gry. Ktoś wam dał adres, to wasz kolega z dzieciństwa itp.
  • Odpowiedz