Wpis z mikrobloga

@sajr: bo gry na konsole muszą sobie poradzić z tymi kartami i tak są robione.
Twórcy gier na PC nie muszą się przejmować kartami sprzed 10 lat i robią gry z myślą o nowszym sprzęcie.
Dlatego gry na PC są ładniejsze, ale koszt PC jest większy
@MarianKolasa chciałem przekazać ze konsola z xbox360 radzi Sb b dobrze z no gra battlefield 3 (albo lepszymi graficznie ) a to konsola pochodząca z 2005 roku (tak wiem bf nie jest z 2015 ale akurat ta gra przyszła mi do głowy ( ͡° ʖ̯ ͡°) ) a np komputer posiadający kartę z tego samego roku (2005 ) bd miał problemy z ta sama gra mimo że to
@sajr: Po co mieli optymalizować pod karty z 2005 roku na PC jak mieli do dyspozycji dużo mocniejsze układy które były już powszechne u docelowego klienta ? Zresztą bf był mocno poucinany na konsolach względem wersji PC.
@Papasanbaba: nie mowie o optymalizacji gier pod stare karty, tylko mowie o tym :
Czemu karty graficzne( nie tylko karty w ogole sprzet z 2005 roku), czesto, nie poradzi sb ze znaczna czescia gier produkowanyc pozniej ( nawet na minimalnych) . A konsole zawsze sa produkowane tak jakby "Przyszlosciowo" Ze radza sobie z produktami tworzonymi x lat po premierze konsoli.
Mianowicie pytanie brzmi czemu bez problemu mozna utworzyc taki przyszlosciowy sprzet
@sajr: No o tym właśnie mówię gry tworzy się pod konsolę bo to dana platforma która jest niezmienna na x lat, więc musi na danym sprzęcie działać i już. W przypadku PC można olać jakieś gówno bulidy z lat 90 bo statystyczny gracz pc i tak ma całkiem dobry komputer, więc lał pies optymalizację, a suwaczki graficzne tylko wyłączają jakieś zasobożerne efekty. Właśnie dla tego na starej generacji która była słaba