Wpis z mikrobloga

Cześć Wykopie!
Znacie jakieś fajne gry planszowe godne polecenia? Interesują mnie dwa rodzaje.
1) Taka rodzinna aby można było pograć wspólnie w 2-4 osoby i miło spędzić czas - może jakaś przygodowa ?
2) Dla pary. Tzn jakaś może być lekko erotyczna, ale nie na zasadzie że każdy element sprowadza się do odbycia stosunku. Tylko żeby wiązało się to z taką lekką nutką erotyki.
Nie mam doświadczenia z grami planszowymi, w to co grałem to scrabble, chińczy, monopoly/eurobiznes, szachy/warcaby i to chyba tyle.
#gry #grybezpradu #gryplanszowe
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kittykaktus : jeśli nie lubisz swojej rodziny, albo chcesz ją zniechęcić do gier planszowych to tak, nada się. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Grałaś w jakieś inne gry, bardziej z tej epoki a nie prehistorię?
  • Odpowiedz
@Sajmon_szy: Eldritch Horror albo Robinson Crusoe - obie kooperacyjne i znakomite. Small World, Tzolk'in, Wysokie Napięcie, ewentualni Abyss. Jakbyś podał konkretniejsze dane jak cena, klimat, czy MUSI mieć planszę, rodzaj gry (negatywna interakcja, bez negatywnej i kazdy punktuje dla siebie, kooperacja) to będzie łatwiej dobrać :)
  • Odpowiedz
@Jednobrewy: Kurcze, nie sądziłem że tyle czynników bierze się pod uwagę. Jeśli chodzi o cenę to powiedzmy do 200 zł (chociaż wydaje mi się że to i tak dużo jak na planszówkę). Nie koniecznie musi mieć planszę, w sumie to nie grałem nigdy w bez planszy :D. Klimat - im bardziej nowoczesne tym lepiej, coś żeby trzeba było mieć jakąś strategię obraną - tzn. żeby nie było to takie bezmyślne
  • Odpowiedz
@Sajmon_szy: Carcassone, wsiąść do pociągu (albo podobne thurm und taxis). Ewentualnie Cyklady, small world.

Robinson to ciężka gra, która znęca się nad graczami.
Eldritch to gra klimatyczna, Ale raczej dla znajomych, nie rodzinna. Tzolkin to gra mozgozerna, stanowczo nie lekka. Raczej odradzam, bardzo lubię te grę.