Wpis z mikrobloga

@burcadbadeed: pochichrałem się, ale jeśli fragment z tą konkretną fundacją jest prawdziwy, to chichram jeszcze bardziej ;) trolling spoko, mirkom się pewnie spodoba, ale IMO nie ma sensu stosować go wobec januszowego buraka biznesu, który i tak nie zrozumie.

Jak mireczek @Mordeusz słusznie zauważył, lepiej już nie mieć takiego klienta, tylko odmówić wykonania usługi - zwłaszcza, że to słabe zachowanie, najpierw jechać tak naprawdę po Tobie, a potem straszyć
  • Odpowiedz
@burcadbadeed: Jak mi klient wyskakuje z tekstem, że płaci i jego nie interesuje że coś "n-----u" u siebie to zawsze kwituję to moją odwieczną sentencją : "A jak się Panu telewizor popsuje to dzwoni Pan do kablówki, żeby Panu telewizor kupili? Bo w końcu też Pan płaci i wymaga prawda?".
  • Odpowiedz