Wpis z mikrobloga

@ChuckNorris_: @B_P_R_D: Ogólnie miasto było bardzo dobrze zaprojektowane, patrz ile masz tu zaułków i zakrętów plus jaki rozmiar mają poszczególne budynki i kompletny brak ekranów ładowania, rozmieszczenie NPC itp. To wszystko potęgowało poczucie ogromu miasta. Swoją drogą przez długi czas było jednym z największych miast w RPG z silnikiem 3D co dalej poprawiało poczucie wielkości wśród graczy.
@StandWithRand: jeszcze na dole jest alejka, która prowadzi do statku paladynów. jak się pójdzie kawałek dalej i w lewo, to jest mały kanion czy też dolina z jaskinią bandytów, którą odkryłem dopiero w 2015 (a pierwszy raz w G2 grałem chwilę po premierze, w 2002 czy tam w 2003 roku). mapka generalnie jest mała, ale zaułków jest masa. nadal nie jestem pewien, czy znam każdy zakątek mapy :p a co roku