Aktywne Wpisy

4mmc-enjoyer +16
Jak to jest, że w każdym artykule/wiadomości/nowości/... o samochodzie elektrycznym, ZAWSZE najbardziej molestowany argument to "moim 1.9tdi robię 1000km na strzała, zrobisz to tym elektrykiem???" - jakby to miał być jakiś wyznacznik użyteczności samochodu.
Przecież bardzo mało osób dojeżdża 100km w jedną stronę do roboty, więc wytłumaczcie mi jaka to niby jest przeszkoda?
Serio wy dzień w dzień walicie tyle kilometrów, że zasięg elektryka wam nie wystarcza?
A nawet jakbyś już miał jechać nad te
Przecież bardzo mało osób dojeżdża 100km w jedną stronę do roboty, więc wytłumaczcie mi jaka to niby jest przeszkoda?
Serio wy dzień w dzień walicie tyle kilometrów, że zasięg elektryka wam nie wystarcza?
A nawet jakbyś już miał jechać nad te

CzosenWan +45
źródło: IMG_20251027_125026827_HDR
Pobierz




#elektronika
Panowie wybaczcie, że tak poruszyłem temat i zamilkłem, ale dopiero teraz znalazłem chwile czasu na to.
Mianowicie, kupiłem sobie oscyloskopu, ale na dobrą sprawę jest to mój pierwszy prywatny sprzęt. Wcześniej to okazyjnie użytkowałem inne oscyloskopy i na dodatek
2. Odpowiedź powyżej.
3. Znajdź na sondzie taki PRek i pokręć nim żeby uzyskać w miarę ładny prostokąt. Kompensacja sondy na dzielniku 1/10 (czyli tak jak masz).
4. level NIV służy do ustawienia poziomu wyzwalania, niestety tu nie ma podglądu na jakim poziomie jest obeznie ustawiony jak
@PamParampaM: Faktycznie to było to, teraz sie zgadza.
Na koncentryku wychodzi prawidłowo (czyli 0,5 V).
Wielkie dzięki Panowie, rozwialiście moje podstawowe wątpliwości co do sprzętu. Teraz zostało sobie przypomnieć jak się wykonywało pomiary i trzeba posiedzieć trochę nad manualem, żeby rozgryźć pozostałe opcje w tym oscyloskopie.
Jeszcze raz dzięki.
Hmm, robie tak:
1. Podlaczam sonde do sygnalu testowego.
2. Wciskam przycisk INT i cały przebieg