Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję pomocy mianowicie wykonałem przelew za xiaomi do sklepu ibuygou.com przez T-mobile 26 października. Na supporcie sklepu piszą mi, że przelew nie doszedł, a w t-mobile, że przelew wyszedł od nich tego samego dnia rano. Konsultant poinformował mnie, że być może przyczyną tego jest to, że nie podałem przedrostka chińskiego w rachunku odbiorcy, mimo tego że wysyłając przelew kraj przelewu zaznaczyłem Chiny. Co w takiej sytuacji mam robić? Napiszę na support do ibuygou o możliwość skontaktowania się z bankiem albo pośrednikiem banku. Konsultant poinformował mnie, że ten przelew będzie zwrócony w przypadku gdy pośrednik nie rozwiąże tego problemu. Może ktoś wie co w danej sytuacji mogę zrobić oprócz pisania na support ibuygou?
#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #bankowosc #finanse #prawo #banki #przelew #bank #ibuygou
  • 1