Wpis z mikrobloga

ile ja bym dał, żeby Fallout powrócił do gatunku cRPG. Jestem pewien, że gdyby Brian Faro zrobił akcję na którymś serwisie crowdfundingowym o stworzenie F5 na kanwie F1 i F2, to miałby rekord świata w zbiórce ;) i wtedy Bethesda by płakała nad jakością i popularnością kolejnej części. Co prawda fani FPS byliby zawiedzeni, że gra ma questy, więcej czytania niż strzelania.
#fallout #fallout1 #fallout2 #fallout3 #gry #bethesda #blackislestudio #postnuklearny #brianfargo #kickstarter #crowdfunding #rpg #crpg #fps
  • 13
@MerytorycznieNiepoprawny: Jak już robić remaster F1/F2 to na nowym silniku ale w rzucie izometrycznym z całą mechaniką F1/F2. Za tą dawną mechanikę ludzie F1/F2 lubią. Jak byś chciał przenieść F1/F2 na trójwymiarowy silnik jak się stało przy F3 to napotkasz te same problem co Bethesta - i bez gruntownych zmian mechaniki się nie obędzie, wiec moim zdaniem bez sensu.
@maczeta_krakow: Przynajmniej nie jest jakimś podrzędnym FPSem.
Bethesda zamieniła hasło: a Post Nuclear Role Playing Game na hasło: a Post Nuclear First Person Shooter i dlatego część ludzi tak nie cierpi tej firmy. Podstawą Fallouta są questy i masa dialogów, a nie bieganie z giwerą i strzelanie i mówienie czasem uga buga mam strzelbę i milion nabojów bo naboje nic nie ważą.
@jos:
@etnomaniek: jestem fanem f1 i f2 nawet nie zlicze ile razy je przeszedłem.Jak kupowałem wasteland 2 ,napalony byłem strasznie myślałem ,że to będzie oldschoolowa gierka.A tym czasem gra nie oferuje niczego ciekawego na siłe interfejs jest utrudniony, przeciwnicy są mocno OP, i wieje nudą na kilometr.Taka podrzędna gra za 10 z kiosku.
@Variv: Tu bym dyskutował, bo to raczej fabuła i możliwość podejścia do większości problemów na kilka różnych sposobów, a także sam świat uczyniły tę grę tak popularną. Ja akurat nie widzę problemu w Falloucie jako FPS, ale żeby to miało ręce i nogi, to powinna być też możliwość gry jako pacyfista i złodziej i żeby umiejętności odpowiadały za odrzut broni, rozprysk pocisków, szybkość przeładowania, szansę na odcięcie broni, widoczność, szybkość poruszania