Do #frontend Siemanko Mirki. Jestem zielonką(nie tylko statusem :) ) w front-end developingu, a bardziej codziennej pracy w tej specjalizacji IT. Mam do Was #mianowicie pytanie. Czy Front-end developing to tworzenie warstwy wizualnej(a bardziej kodowanie) w HTML, CSS i Javascript + frameworki? Jestem po kursie HTML5, CSS3, bawię się teraz we framework bootstrap i będę ogarniał Javascript, potem jQuery, Angular, Backbone itp(zrobiłem sobie rozpiskę mniej więcej czego wymagają na ogłoszeniach). Czy to(czy aż to, chociaż wydaje mi się, że pół roku nauki + praktyki przyłożonej się sumiennie) wystarczy, aby ZACZĄĆ pracować jako front-end? Czy zajmujecie się też grafiką(mówię o tworzeniu designu, nie cięciu na potrzeby WWW), czy raczej robi to grafik?(co miałoby logiczny sens) Wiem, że pytanie jest mocno głupie, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, co front-endowcy robią na codzień. Pozdróweczki
@snapszop: Grafik daje pliki i fote jak to ma wyglądać, ktoś mówi jak to ma działać (js), więc kodujesz, wysyłasz czy pasi, poprawki i aż do skutku. Im więcej js/frameworków znasz i ogarniasz tym więcej zarobisz. Dlatego rozbieżność jest taka duża w zarobkach od minimalnej krajowej do 15k.
Siemanko Mirki.
Jestem zielonką(nie tylko statusem :) ) w front-end developingu, a bardziej codziennej pracy w tej specjalizacji IT. Mam do Was #mianowicie pytanie. Czy Front-end developing to tworzenie warstwy wizualnej(a bardziej kodowanie) w HTML, CSS i Javascript + frameworki? Jestem po kursie HTML5, CSS3, bawię się teraz we framework bootstrap i będę ogarniał Javascript, potem jQuery, Angular, Backbone itp(zrobiłem sobie rozpiskę mniej więcej czego wymagają na ogłoszeniach).
Czy to(czy aż to, chociaż wydaje mi się, że pół roku nauki + praktyki przyłożonej się sumiennie) wystarczy, aby ZACZĄĆ pracować jako front-end?
Czy zajmujecie się też grafiką(mówię o tworzeniu designu, nie cięciu na potrzeby WWW), czy raczej robi to grafik?(co miałoby logiczny sens)