Aktywne Wpisy
Chcemy z moim niebieskim paskiem kupić psa. Na tapecie są 2: corgi i samoyed. Nie wiem który lepiej się w bloku odnajdzie. Jakie są wasze doświadczenia? Który byłby lepszy? #psy #pieswbloku #zwierzaczki
Rocky_Zuma_Skye +622
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
W zasadzie ważne żeby robotę ogarnąć i miejsce do mieszkania, dobrze gdyby to był ktoś z branży IT, choć i np. studia i praca mogłaby być na zagranicznej uczelni.
@rocendroll:
Przyznam ,że mnie interesuje bo myślałem o uderzaniu w tamte strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślałem generalnie o BC docelowo, czy to złe miejsce ?
Z wykształcenia jestem 'specjalistą IT', więc powiedzmy ,że zawód mam dobry. Teoretycznie.
Nad językiem myślę warto popracować. Masz jakieś ogólne rady w którą stronę się zwrócić ? Można napisać PW z pytaniami ogólnie o życie w Kanadzie ?
Jeśli jesteś faktycznie dobry w IT (chyba, że to tylko nazwa, bo troche dziwne ze z językiem nie jesteś obcykany) ja uderzałbym do cieputkiej .. Australii :D
BC jest piękna, ale żeby zostać tam legalnie naprawdę ciężko... dlatego pytam czy jesteś naprawdę dobry, bo przeciętniacy muszą liczyć
Także pewne braki nadrobię. Czy jestem dobry ? Zobaczymy. Jak coś mnie wciągnie to godzinami potrafię siedzieć i dłubać. Jak nie... to nie ;-) Ale ewentualna kasa
ja jestem w Australii, jesli ten kierunek Cie takze interesuje. Oprocz mozliwosci wyjazdu na stosunkowo droga wize studencka, z Twoim wyksztalceniem, jesli wspominasz o IT, mialbys mozliwosc przyjazdu albo szybkiego transferowania sie na korzystniejsza i bardziej perspektywiczna wize. Jak masz wiecej pytan to z checia pomoge. Staramy sie tu takze skonsolidowac Polonie, czy to nowa czy ta, ktore emigrowala przed laty, wiec mam nadzieje ze uda sie utrzymac ten trend na
Ale bardzo dobra rada, nie powiem, a masz może z tym jakieś doświadczenia i mógłbyś opisać jak się na coś takiego załapać? dzięki ;)