Wpis z mikrobloga

@efeeem, @wycz: Tu nie chodzi raczej o możliwości modderów. Żeby coś takiego działało, trzeba by symulować ruch sieciowy na całej mapie, podczas gdy normalnie w grze pojazdy sterowane przez komputer pojawiają się tylko wokół gracza. Nie ma szans, żeby serwery to pociągnęły.
@avetimoon: chyba zeby zrzucac obliczenia ruchu na poszczególnych userów ale trzeba by bardzo madry sposób znalezc na laczenie tych "baniek" wookól graczów
@efeeem: Prawdopodobnie nigdy. Gdy teraz masz w strefie 20 lub wiecej zaczyna lagowac gre (niektorzy nawet przy 5 lub 10). Wyobrazasz sobie ruch AI :D? Serwery by mocniejsze moze uciagnely, who knows, ale lacze (nasze i graczy) i komputery graczy raczej nie :)
@ets2mp: Z jednej strony racja, z drugiej od dawna są stosowane mechanizmy predykcji, które w przypadku ruchu ulicznego podlegają bardzo przewidywalnym algorytmom. W takiej grze Arma3 jest dużo więcej obiektów (nawet każdy pocisk to osobna instancja) i z powodzeniem można, na dobrym serwerze, hostować grę na 100 graczy z AI na duużo większym obszarze niż oferuje ETS2 (który ogranicza się tylko do dróg).
@sidhellfire: Moze kiedys, gdy staniemy sie produktem komercyjnym (co raczej nigdy nie nastapi z powodow prawnych i licencyjnych), to tez bedziemy mieli takie mozliwosci, jak i np. obsluge 64 bitowej wersji gry... No ale na razie zero szans :(