Wpis z mikrobloga

@emcter: Gra zwolni o wiele bardziej gdy dodadzą do gry kolejne pojazdy, będzie więcej ludzi na mapie oraz wprowadzą oddziaływanie ciężaru ekwipunku na prędkość poruszania się. Poza tym w finalnej wersji mają być takie smaczki jak strefowe obrażenia, np. gdy dostaniesz w nogę to nie będziesz mógł biec itp.
@mocnydrwal: -skupieniem rozgrywki na walce player-vs-player;
-większym poziomem współpracy między graczami na publicznych serwerach dzięki mechanice rozgrywki
-większą płynnością w poruszaniu się

@voroshmitov: brzydsza? to Unreal Engine 4 :p
Poza tym ArmA bez modów jest mało satysfakcjonująca. Squad ma mieć w tym miejscu przewagę już na starcie - dodatkowo twórcy myślą o wsparciu dla modyfikacji i jeśli ktoś ze społeczności stworzy dobry content deweloperzy gry odkupią go od niego i
@Antol: Oj nie bądź taki. Arma zachowuje pierwsze miejsce w grach milsimowych. Chyba nie grałeś porządnego PvP w Armie. Odczucia są bez porównania do PR/Squada. Nawet bez modów dało się grać tak, że wszyscy srali klimatem.
Też poruszanie się jest świetne bo w Squadzie widzimy tylko dodatkowe wychylanie się a w Armie 3 masz wiele pozycji strzeleckich.

Squad to jest po prostu dynamiczna gra z elementami realizmu i nie prześcignie Army.
@emcter: Grałem w moda Project Reality do ArmA 2, który jest notabene ojcem Tactical Battlefield.
ArmA pewnie pozostanie królem w grach milsimowych. Ale dobrze widzieć, że jest na horyzoncie tytuł, który pokaże realistyczne i intensywne bitwy od nieco innej strony.
@signap: Nie wiem czy będzie możliwość oglądania widoku z oczu innych graczy. W jakimś stopniu chcą wprowadzić możliwość oglądania powtórek z gry. Wszystko zależy od tego czy będzie to wpływało na gameplay rozgrywki - chodzi o to, by nie było zjawiska ghosting'u.
@emcter: @Antol: Na mój gust twórcy Squada, chcą zrobić grę dość realistyczną, ale bardziej przyjazną graczom "niemilsimowym", coś pomiędzy Battlefieldami a ArmA.
Nie wydaje mi się, żeby mierzyli w detronizację Army, raczej chcą wstrzelić się w rynek ludzi, dla których ArmA jest zbyt hardcore'owa.