Wpis z mikrobloga

@kmeal: Widzę, że grasz w cs:go od tygodnia... Większość grających na 4:3 też gra na 1920x1060 tylko rozciąga ekran na boki i ilość wyswietlanych pikseli odpowiada formatowi 4:3. ok. 1280:1060 pikseli, ale nie pamiętam dokładnie.
@kmeal: @pszemek1337: @wpoz: Grają na monitorach FullHD, ale w obniżonej rozdzielczości, przy ROZCIĄGNIĘTYM ekranie, więc po krótce: obraz które widzę jest przygotowany do monitora 4:3 i rozddzielczośc 1280x1024, a Ci gracze likwidują dwa czarne pasy po bokach i te 1280x1024 pikseli czyli 1310720 pikseli wyświetlają na rozdzielczości 1920x1080 (czyli teoretycznie w proporcji 16:9), a więc na 1966080 pikselach zachowując pole widzenia takie jak przy 4:3. Dzięki temu przeciwnicy i
@wajdzik: Przede wszystkim ciężko jest zrozumieć co piszesz. Po drugie nie każdy gra na 4:3 stretched, a 4:3 + black bars. Po trzecie format obrazu to kwestia indywidualna i jeśli gram na fhd i jest mi z tym dobrze, to nie rozumiem dlaczego miałbym to zmienić (bo prosi tak majoo). Nie narzekam na niecelność, lubię wszystko widzieć i gra nie wygląda jak gówno w 4:3.
@wajdzik: nie jest latwiej trafic, bo piksele w grze tez ci sie rozciagaja, hitboxy tez ci sie rozciagaja i caly czas jest identyczny ich liczba czy to 4:3 czy to 16:9 wiec nie wiem skad ty tutaj te bzdury bierzesz ale ich nie powielaj jak nie masz pojecia o tym co piszesz