Kto zgadnie z jakiego filmu zerznięta inspiracja temu plus! :)
Mapka praktycznie ukończona, w tym miejscu brakuje jeszcze charakterystycznych postaci jak z 'filmu', ale spokojnie, powycinam w ps'ie na dniach i będą zawsze face to player (sprites).
Właściwie to już końcowe etapy, do zrobienia kilkanaście grafik jak te postaci wyżej i dokończenia niektórych pomieszczeń. Potem dojdzie dźwięk i trza będzie triggery robić. A na końcu pierwsze renderowanie z normalnymi cieniami i prawdopodobnie finalnym z lepszymi, ostrzejszymi cieniami co zajmie trochę czasu na renderowaniu (2-4h). No i kwestia złożenia wszystkich użytych tekstur i dźwięków do kupy i sklejenie tego pakratem co przy dużej ilości materiałów może nie wyjść oraz zabezpieczenie .bsp przed dekompilacjami. Najlepiej jakby zadbał jeszcze o optymalizację ale póki co umiem korzystać tylko z tekstury nodraw xD
Jedno pewne, mapka prawdopodobnie przekroczy 250mb xDD ale nie ma już odwrotu
@softenik: poradniki tophattwaffle to ja gerenalnie też znam, o optymalizacji to tylko sobie pamiętam raz przewijałem i odstawiłem na później a na reddita to chyba tam wpadne ( ͡°͜ʖ͡°)
Nikt bardziej nie dołożył się do obrzydzenia patriotyzmu i katolicyzmu niż odpowiednio pis i kościół katolicki. Nie żadne lewaki, lgbt, blmy, globaliści i inne nwosy sorosy gatesy. #bekazpisu #bekazprawakow #sejm #tvpis #polska #polityka #polityka
Jestem dumny z działań obywateli, a wy przejrzycie na oczy jak zawsze, czyli za rok maksymalnie dwa lata :) Jak to było za poprzednich rządów PO :) #pis #sejm #zamach #bekazlewactwa #bekazpo #polityka
Kto zgadnie z jakiego filmu zerznięta inspiracja temu plus! :)
Mapka praktycznie ukończona, w tym miejscu brakuje jeszcze charakterystycznych postaci jak z 'filmu', ale spokojnie, powycinam w ps'ie na dniach i będą zawsze face to player (sprites).
Właściwie to już końcowe etapy, do zrobienia kilkanaście grafik jak te postaci wyżej i dokończenia niektórych pomieszczeń. Potem dojdzie dźwięk i trza będzie triggery robić. A na końcu pierwsze renderowanie z normalnymi cieniami i prawdopodobnie finalnym z lepszymi, ostrzejszymi cieniami co zajmie trochę czasu na renderowaniu (2-4h). No i kwestia złożenia wszystkich użytych tekstur i dźwięków do kupy i sklejenie tego pakratem co przy dużej ilości materiałów może nie wyjść oraz zabezpieczenie .bsp przed dekompilacjami. Najlepiej jakby zadbał jeszcze o optymalizację ale póki co umiem korzystać tylko z tekstury nodraw xD
Jedno pewne, mapka prawdopodobnie przekroczy 250mb xDD ale nie ma już odwrotu
wstawiam obrazek z finiszu
edit. dobra jednak nie xD
porób visleafy na mapie i dużo używaj hint/skip tekstury.
Ogólnie polecam bardzo poradniki tophattwaffle'a bo sam z nich korzystam.
No i zapraszam na reddita na /r/csmapmakers, tophatt jest tam moderatorem i często pomaga.
a na reddita to chyba tam wpadne ( ͡° ͜ʖ ͡°)