Wpis z mikrobloga

#mapping #sdk #csgo #source #creepy #kzmapa

Kto zgadnie z jakiego filmu zerznięta inspiracja temu plus! :)

Mapka praktycznie ukończona, w tym miejscu brakuje jeszcze charakterystycznych postaci jak z 'filmu', ale spokojnie, powycinam w ps'ie na dniach i będą zawsze face to player (sprites).

Właściwie to już końcowe etapy, do zrobienia kilkanaście grafik jak te postaci wyżej i dokończenia niektórych pomieszczeń. Potem dojdzie dźwięk i trza będzie triggery robić. A na końcu pierwsze renderowanie z normalnymi cieniami i prawdopodobnie finalnym z lepszymi, ostrzejszymi cieniami co zajmie trochę czasu na renderowaniu (2-4h). No i kwestia złożenia wszystkich użytych tekstur i dźwięków do kupy i sklejenie tego pakratem co przy dużej ilości materiałów może nie wyjść oraz zabezpieczenie .bsp przed dekompilacjami. Najlepiej jakby zadbał jeszcze o optymalizację ale póki co umiem korzystać tylko z tekstury nodraw xD

Jedno pewne, mapka prawdopodobnie przekroczy 250mb xDD ale nie ma już odwrotu

wstawiam obrazek z finiszu
g.....a - #mapping #sdk #csgo #source #creepy #kzmapa 

Kto zgadnie z jakiego filmu...

źródło: comment_BO8gznAFWBwASb3kNwWmTDfmiIRdWlU8.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@goodidea:

Najlepiej jakby zadbał jeszcze o optymalizację ale póki co umiem korzystać tylko z tekstury nodraw


porób visleafy na mapie i dużo używaj hint/skip
softenik - @goodidea:
Najlepiej jakby zadbał jeszcze o optymalizację ale póki co umie...
  • Odpowiedz
@softenik: poradniki tophattwaffle to ja gerenalnie też znam, o optymalizacji to tylko sobie pamiętam raz przewijałem i odstawiłem na później
a na reddita to chyba tam wpadne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz