Wpis z mikrobloga

Postępy prac nad moim rpgiem.

Changelog:
- dolne menu
- dynamiczne paski stanu
- kolizje
- płynne poruszanie kamerą (póki co, tylko opcja odblokowanej)
- możliwość zapisu na bieżąco
- jakoś tam wyglądająca grafika
- poprawione błędy ze skaczącą grafiką
- poprawione zegary

#gamedev #noctprogramuje
Noct - Postępy prac nad moim rpgiem.

Changelog:
- dolne menu
- dynamiczne paski ...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Xagog: Nie ma, ale c++ to najczęściej stosowany język wraz z tym frameworkiem i najbardziej kompatybilny.

@co_to_sie_stanelo: Uparłem się na napisanie własnego silnika od zera. Chcę przez to poznać język i ten framework w praktyce. Uważam, że to dobry start. Wiedząc, co sprawia mi największe trudności, wiem czego szukać (lub co pisać) na zastępstwo.
  • Odpowiedz
@Noct: takiej odpowiedzi się spodziewałem, fajnie że chcesz to robić i na pewno nauczysz się wiele przy tej okazji. Widać potencjał :)
Jeśli mogę coś poradzić: gdy już stwierdzisz, że w swoim engine osiągnąłeś wszystko, koniecznie przepisz grę w Unity albo w Unreal Engine. To fajna wprawka, otwiera oczy i buduje szacun do twórców tych produktów ;)
  • Odpowiedz