Wpis z mikrobloga

Nie wiem co sie stalo, ale android przyspiesza w kupowaniu mojej gry! :D Wczoraj sprzedalo sie na androida 5 sztuk, a na iOS 1.

Aktualne staty:
#android 37%
#ios 63%

Moze to tez sprawka tego, ze android ma darmowa wersje, ktora przyciaga sporo uwagi.
Darmowa wersja ma ciut ponad 2500 pobran. Z reklamy ledwo 3 euro zarobila. :D Czas wymienic reklame banerowa, na lepiej platna pelnoekranowa.

Bede informowal dalej o wynikach pod #mattzagranico :)

#gry #gamedev
Pobierz JavaDevMatt - Nie wiem co sie stalo, ale android przyspiesza w kupowaniu mojej gry! :...
źródło: comment_wDbD9JNMj9Q4CJEywRAv9NvqIMkv5xnR.gif
  • 29
Moze to tez sprawka tego, ze android ma darmowa wersje, ktora przyciaga sporo uwagi.


@JavaDevMatt: A czemu na ios nie ma takiej wersji? ;) Wiele gier ma swoją wersję "free" z kilkoma tylko levelami i/lub reklamami.
@JavaDevMatt: czyli lekko liczac za kwartal bedziesz mial na bak benzyny

podobno mobile to taka przyszlosc i och i ach

cos mam wrazenie ze to kit i mobile nadaje sie do zarabiania tylko jak jakis bogaty turek robi startup albo go kupuje
@JavaDevMatt: ja mam lepszy plan dla ciebie- nie zmieniaj reklamy na wiksza i bardziej irytujaca. Daj sie poznac od dobrej strony, zrob najpierw fejm. Nie od razu rzym zbugowano. Moze zrob jeszcze jedna gre muzyczna czy kij wie co, rozreklamuj swoja marke, i pozniej pozniej moze dodaj bardziej irytujace reklamy- kiedy twoje gry beda marka i jakoscia na pewnosc. Kminisz, nie?
@Nytalith: > proponuje zobaczyć ile zarabiają dobre produkcje freemium ;) Autor wybrał niestety chyba najmniej dochodowy model.

w tym przypadku mam wrazenie ze nie jest wazne czy zarabiasz na reklamie, czy apka ma cene, czy tez mikropplatnosci

autor z pasji zrobil apke niszowa ktora kupi 1-2tys. userow i zniknie z pola widzenia

jakby zrobil jakiegos arkada czy cos modnego dla duzego grona to kto wie co by bylo
@bazingaxl: Miejmy nadzieję, że apce się powiedzie lepiej niż piszesz ;)
Odniosłem się do tego, ze na podstawie tej gry stwierdzasz, że mobile jest zbyt rozdmuchany. Nie jest, kasa jest w tym nieziemska - Game of War potrafi wyciągać ponad mln dolarów dziennie. I to właśnie tego typu produkcje zarabiają najlepiej - walka przeciw innym, bezpośrednia rywalizacja. Na arcade się kokosów nie zarobi ;)