Wpis z mikrobloga

Nie wiem co sie stalo, ale android przyspiesza w kupowaniu mojej gry! :D Wczoraj sprzedalo sie na androida 5 sztuk, a na iOS 1.

Aktualne staty:
#android 37%
#ios 63%

Moze to tez sprawka tego, ze android ma darmowa wersje, ktora przyciaga sporo uwagi.
Darmowa wersja ma ciut ponad 2500 pobran. Z reklamy ledwo 3 euro zarobila. :D Czas wymienic reklame banerowa, na lepiej platna pelnoekranowa.

Bede informowal dalej o wynikach pod #mattzagranico :)

#gry #gamedev
JavaDevMatt - Nie wiem co sie stalo, ale android przyspiesza w kupowaniu mojej gry! :...

źródło: comment_wDbD9JNMj9Q4CJEywRAv9NvqIMkv5xnR.gif

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Miejmy nadzieję, że apce się powiedzie lepiej niż piszesz ;)


@Nytalith: kasa jest ale dla niewielu pojedynczych devow i dla duzych graczy

mam dziwne wrazenie ze polak klepiacy wordpressa wiecej zarobi nic zapalony niemiec z apki na ios :(

co nie znaczy za 1/10000 trafi sie jakis hindus ktory zrobi cos ala flappybird
  • Odpowiedz
@bazingaxl: kasa jest dla każdego. Tylko trzeba po nią sięgnąć. Największym problemem jest zdobycie userów - żeby coś sensownie zarobić trzeba mieć sporo graczy. Ale i to da się obejść - od tego są wydawcy. Jeśli chce się żyć z gier mobile to trzeba właśnie tak działać a nie klepać masowo jakieś mini gierki licząc, że trafi się drugi flappybird albo crossy road.
Nie wiem ile zarabia polak klepiący wordpressa,
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: Grałem i powiem tak: gra jest ładna, ale: szybki game over i brak buttona "Try again", trochę irytuje. Z drugiej strony lepiej chyba dotrwać do końca utworu i podliczyć statystki dobrych/błędnych. Ale to takie moje skromne zdanie :) Może drugi tryb gry testowo zrobić?
  • Odpowiedz