Wpis z mikrobloga

@pozdro_dla_niekumatych:

Najprawdopodobniej tu jest coś nie tak, ale nie wiem dlaczego. onFloor nigdy nie jest true, mimo, że to: rect1posy -= gravityforce; wykonuje się z powodzeniem.

if(rect1
posx < trawaposx[x] + 64 && rect1posx + rect1width > trawaposx[x] && rect1
  • Odpowiedz
@Pan_wons: ale skąd wiesz, że onFloor nigdy nie jest true? wypisujesz je dopiero po pętli, więc całkiem możliwe, że jest true, false, true, false,. ...., i w ostatnim obrocie pętli warunek nie jest spełniony i zostaje false, i potem je wypisujesz
  • Odpowiedz
@Pan_wons: jeśli chciałeś, żeby onFloor było true jeśli chociaż dla jednego obrotu pętli było true, a false, jak dla wszystkich było false- to zainicjuj na false przed pętlą, i ustawiaj na true, w ifie, a w else nic nie rób.
  • Odpowiedz